اجتماعی 18:33 - 12 فروردین 1399
یک عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا از سوی شورای شهر تهران پاداش ویژه‌ای برای کارکنانی که در بخش خدمات ویژه مبارزه با کرونا درگیر بوده‌اند، با تاکید بر خدمات شهری، آتش‌نشانی، شهر سالم ، سازمان خدمات اجتماعی در نظر گرفته شود.

لزوم تصویب پاداش ویژه برای افرادی که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند

به گزارش ایسنا الهام فخاری در جلسه مجازی شورای شهرتهران بر ضرورت پیگیری بودجه ویژه اقشار اجتماعی حوزه آسیب که به دستگاه‌های دولتی از جمله بهزیستی پرداخت شده تاکید کرد و گفت: این ضرورت در حالیست که فعالیت مراکز اجتماعی و ماده ۱۶ بهزیستی متوقف شده است.

مرخصی زندانیان و موج مراجعه به گرمخانه‌ها

فخاری در ادامه گفت:  هنوز ریالی از بودجه حمایتی خدمات اجتماعی به شهرداری که در خط مقدم و میدانی مراکز خدمات اجتماعی را با تدبیر به موقع برقرار نگه داشته و مانع آلودگی، درگیرشدن و انتقال توسط افراد بی سرپناه شده، پرداختی صورت نگرفته است. آن هم در شرایطی که که با تصمیم مقامات قضایی و آزادی یا مرخصی چند ۱۰ هزار زندانی، موجی از افراد بدون امکان مراجعه به خانه و خانواده و فاقد توان مالی به شهر تهران افزوده شده و فشار کار و تقاضا برای گرمخانه‌ها به شدت بالا رفته است.

سیستم تهویه یکپارچه مترو و ضرورت پیشگیری

به گزارش شورای شهر تهران، فخاری در جلسه مجازی شورای شهر در مورد وضعیت استفاده از مترو در شرایط کنونی گفت: باتوجه به سیستم تهویه یکپارچه و مرکزی خطوط، و تجمع شمار زیادی از شهروندان در یک فضای بسته، نظر کارشناسی رئیس شورا و با استناد به راهکارهای آزموده شده در چین بر ضرورت توقف موقت فعالیت مترو باید مورد توجه قرار گیرد. در شرایط اضطراری حفظ جان مردم بر هر نکته دیگری تقدم دارد. پیشگیری از انتقال و توقف زنجیره مرگ‌آور که منجر به کمتر کشته شدن حتی یک نفر شود، اولویت شهری ما است نه توجیه‌های اقتصادی یا اداری.

انتهای پیام


10464647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است