استانی 22:30 - 28 دی 1397

مسابقات فوتوالی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی استانی فوتوالی یادواره خبرنگار ورزشی نویس مرحوم عبدالعزیز افتخاری در گناوه برگزار شد.

در این مسابقات ۱۰ تیم از سراسر استان بوشهر  در  ۲ گروه حضور داشتند که در گروه ۱ تیم های پارس جنوبی الف، پاس و موج گناوه، ایرانجوان بوشهر و ماهان برازجان و در گروه ۲ پارس جنوبی ب، شاهین بوشهر، استقلال و آزادی گناوه و انجمن فوتوالی برازجان  به رقابت پرداختند.

 در پایان این رقابت‌ها در روز جمعه تیم‌ پارس جنوبی الف  با غلبه بر پارس جنوبی ب در فینال مسابقات به مقام قهرمانی رسید و تیم های  پارس جنوبی ب و پاس گناوه به مقام دوم و سوم رسیدند.

رشته ورزشی فوتوالی مانند والیبال ساحلی است اما بازیکنان با با پا و با توپ شبیه فوتبال بازی می‌کنند و روش بازی آن نیز ترکیبی از حرکات فوتبال و والیبال است.

در مسابقات فوتوالی تیم ها دو و سه نفره به بازی می پردازند  و هر تیم حداکثر می‌تواند سه ضربه به توپ بزند و در صورت اصابت توپ با زمین، امتیاز به تیم مقابل داده می‌شود.

سرویس‌ها هم باید از پشت خط عرضی زمین زده شود و سرویس زننده در فوتوالی می‌تواند ماسه‌ها را یک جا پشت خط جمع کند و توپ را با ضربه پا از روی تور رد کند وامتیاز گرفتن در این رشته  نیز زمانی محسوب می شود که توپ در زمین حریف به زمین اصابت کند یا حریف مرتکب خطا شود و نتواند توپ را برگشت دهد.


10031319
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است