بین‌الملل 16:52 - 19 مهر 1393
یکی از سرکرده های داعش رئیس جمهوری روسیه را تهدید به انتقام گیری کرد.

پوتین از سوی یک سرکرده داعش تهدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، عمر چچنی از سرکرده های داعش، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را تهدید کرد. وی در تماس تلفنی با خانواده اش که در گرجستان زندگی می کنند با اشاره به هزاران تروریستی که تحت فرمان وی قرار دارند از پیوستن تعداد بیشتری برای جنگ با روسیه خبر داد و وعده بازگشت برای انتقام گرفتن از رئیس جمهوری روسیه را داد.

تعداد تروریستهای چچنی در داعش حدود 200 تا 1000 نفر است که بیشتر آن از منطقه بانکیسی جرج در مرزهای گرجستان و چچن هستند.در نوار ویدئوی متعلق به داعش که چندی قبل منتشر شد تروریستهای داعش پوتین و روسیه را تهدید کرده و وعده جنگ با روسیه در آینده نزدیک را داده بودند.رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن این حملات را محکوم کرده بود.اما عمر چچنی که پوتین را تهدید کرده است نام واقعی اش ترخان پاترا شویلی است که در سال 2012 از زندانی در گرجستان آزاد شد تا به سوریه برود و به یکی از سرکردگان داعش تبدیل شود.


4922566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس با میانجیگران هشدار داده است که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و رفح، مذاکرات آتش‌بس متوقف خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق گزارش وال استریت ژورنال یک متخصص پارکینسون ۸ بار در ۸ ماه به کاخ سفید رفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی شاهد کاهش یک درصدی بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی مدعی بمباران مواضع حزب الله در جنوب لبنان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا با همتای اوکراینی خود و نخست‌وزیر جدید انگلیس در حاشیه نشست ناتو دیدار می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر دوشنبه شب در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: واشنگتن تصمیمی برای مذاکره با ایران ندارد و باید ببینیم رئیس جمهور جدید ایران چه اقدامی خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور لهستان در دیدار با همتای اوکراینی خود گفت که اگر مردم اوکراین بخواهند این کشور باید به ناتو بپیوندد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری گزارش دادند که شماری از صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو تظاهرات کرده و خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرا شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر پاکستان در گفت‌وگوی تلفنی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران، بر آمادگی اسلام‌آباد برای توسعه مناسبات همه جانبه با تهران تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است