اجتماعی 19:10 - 30 تیر 1396

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از کاهش ساعت اداری خوزستان تا ساعت 13 در هفته آینده خبر داد.



کیامرث حاجی زاده  اظهار کرد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع دمای بالای 50 درجه در بیشتر نقاط استان از ابتدا تا پایان هفته آینده و همچنین تقاضای مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان مبنی بر بالا بودن میزان مصرف برق و به منظور کمک به رفاه حال شهروندان و تامین برق خانگی، از سوی ستاد مدیریت بحران خوزستان زمان اتمام کار کلیه بانک‌ها، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی استان (بجز مراکز عملیاتی، خدماتی، امدادی، بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز آتش‌نشانی) در روزهای شنبه تا چهارشنبه (31 تیرماه تا 4 مردادماه) ساعت 13 اعلام شده است.



وی افزود: با توجه به گزارش شرکت برق منطقه ای و شرکتهای توزیع برق میزان صرفه جویی در بار مصرفی برق در اثر کاهش ساعت اداری بین 150 تا 200 مگا وات است که به بار مصرف خانگی افزوده می شود.

9280198
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی قوه قضاییه گفت: روزانه 30 هزار نفر از کارشناسان و وکلا وارد سامانه های عدلیه می شوند و بیش از 240 هزار درخواست های خود را پیگیری می کنند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی سؤالات مفهومی هستند و درصد سؤالات دشوار در امتحانات نهایی در پایه دوازدهم تا سقف 20 درصد و برای پایه های دهم و یازدهم کاهش می یابد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می کند نمی تواند آن را بپذیرد. در این شرایط، برخی از زوجین ممکن است به از بین بردن فرزند خود فکر کنند اما سقط جنین عوارض شدید و مرگباری دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزارت آموزش و پرورش از برخورد با 2800 دانش آموز متخلف در زمان برگزاری امتحانات نهایی سال گذشته خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 70 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 7 میلیارد تومان برآورد کرده اند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» با گشت و گذاری در داروخانه های سطح شهر و برخی پلتفرم های مجازی با تخفیف های عجیب و ویژه مکمل ها و مولتی ویتامین ها مواجه می شویم که بررسی علل آن، حقایق پنهانی از وضعیت نابسامان تولید و توزیع مکمل در کشور را برملا می کند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش از امنیت کامل امتحانات نهایی 1403 با قرنطینه طراحان سؤال خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» زائران حج تمتع می توانند با ورود به پیام رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» مستمری مددجویان بهزیستی و امداد در سنوات گذشته با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه واریز می شد که بنابر مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جاری پرداخت ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها انجام می شود که در دوماه گذشته با تاخیر انجام شد...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است