سیاسی 21:57 - 14 خرداد 1399
محمدرضا تابش با انتشار یادداشتی در سی‌ویکمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را نماد رهبری مردم‌مدارانه و روشن‌بین و الگویی برای عبور از بحران‌ها و سختی‌ها و مشکلات کنونی کشور خواند.

تابش: امام راحل، نماد رهبری مردم‌مدارانه است

به گزارش ایسنا، متن کامل یادداشت نماینده سابق مردم اردکان در مجلس به شرح زیر است:

«۱۴ خرداد، سالروز آسمانی شدن بزرگ‌مردی است که بر پایه اعتماد به نقش‌آفرینی ارزنده مردم و مشارکت همه اقشار جامعه، حس خودباوری و خواستن، توانستن است را در ملت شریف ایران احیا نمود و تاثیرگذارترین انقلاب قرن را بنیان نهاد و پایه‌های قدرت‌های استکباری را به لرزه درآورد و در سپهر سیاست ایران، نقش جاودانه خود به عنوان یک رهبر مردمی، ساده‌زیست، شجاع، آینده‌نگر و روشن‌بین را ثبت نمود.

حضرت امام خمینی(ره) برای نسل من و نسل‌های پس از ما، الگویی است از مجاهدت متعهدانه یک رهبر انقلابی که هیچگاه از مردم جدا نشد و نه در کلام و نه در رفتار، هرگز از مردم فاصله نگرفت.

در سالروز رحلت جانگداز این رهبر عالیقدر و مرجع والامقام، یاد او و همه شهدای سربلندی ایران اسلامی، به ویژه شهدای قیام استبداد ستیز ۱۵ خرداد را گرامی می‌دارم و به روح بلند شهدا و امام شهدا درود می‌فرستم و در این مقطع حساس که کشور و مردم با مشکلات و سختی‌های فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند، ادای دین نسبت به انقلاب دوران‌ساز اسلامی و آن پیرفرزانه و شهیدان والامقام و عمل به توصیه‌های رهبری معظم انقلاب را در آسیب ‌شناسی راه طی‌شده و چرایی دورافتادن از برخی آرمان‌ها و ارزش‌های برانگیزاننده مردم به انقلاب می‌دانم تا در سایه رفع کژی‌ها و کاستی‌ها، هم اعتماد مردم به مجموعه حاکمیت ترمیم و کشور در مقابل حوادث بیمه شود و هم مسیر پیشرفت و توسعه میهن و رفاه وآرامش مردم فراهم آید.

اطمینان دارم در سایه همبستگی ملی و باور به قدرت مردم، کشور ما می‌تواند با تأسی به مشی و سلوک نظری و عملی آن پیر سفرکرده، از بحران‌ها به سلامت عبور کند و سرفراز و سربلند بر قله اقتدار منطقه بدرخشد و از دوران حاکمیت دین بر جامعه آثار و خاطرات خوبی در تاریخ به یادگار گذارد.»

انتهای پیام


10559748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد انتخابات کشور، کلیات جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نگاهداری درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها گفت: واگذاری باشگاه‌های ورزشی به بانک‌ها مغایر نهی رهبری و قانون رفع موانع تولید است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه در پیامی نوشت: همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان موافقت کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است