استانی 13:00 - 08 مرداد 1393
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال‌احمر همدان خبر داد
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال‌احمر همدان از پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی حرفه‌ای بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در ترم جدید تحصیلی

احمد اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار دانشجو در مرکز آموزش علمی‌ کاربردی هلال‌احمر همدان مشغول به تحصیل بوده‌اند، از آغاز پذیرش دانشجو در ترم جدید تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه این ثبت‌نام در مقطع کاردانی حرفه‌ای و بدون آزمون خواهد بود اظهار کرد:  علاقه‌مندان به ادامه تحصیل می‌توانند متقاضی تحصیل در رشته های مترجمی زبان انگلیسی با دو گرایش، آثار مکتوب و متون رسمی، آثار دیداری و شنیداری، دارویاری (نسخه خوانی)، امدادونجات، مشارکت های مردمی، مربیگری کوهپیمایی و کوهنوردی در این مرکز شوند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال‌احمر همدان در ادامه افزود: پذیرش دانشجویان برای رشته‌های فوق با مدرک دیپلم و بدون ارائه مدرک پیش دانشگاهی نیز ممکن شده است.

وی از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های تحصیلی این مرکز از تاریخ 31 تیر ماه سال‌ جاری سخن گفت و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از متقاضیان تا تاریخ نهم مرداد ماه جاری ادامه خواهد یافت.

اسدی در خاتمه از متقاضیان تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی هلال‌احمر همدان به نشانی همدان، کوی شهید مدنی،خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی اینترنتی WWW.sanjesh.org مراجعه کنند.


4356228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است