استانی 14:21 - 01 خرداد 1394
نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی:
نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی و تجهیز فرودگاه پارس‌آباد می‌تواند در رابطه با صادرات منطقه بسیار مؤثر باشد.

راه‌اندازی فرودگاه پارس‌آباد بر صادرات اثرگذار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید فرآیندهای اداری را به منظور جذب سرمایه‌گذار تسهیل کنند، افزود: متأسفانه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل وجود مشکلات در پارس‌آباد و بیله‌سوار سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 90 درصد واحدهای تولیدی این منطقه غیرفعال شده‌اند، ابراز امیدواری کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و در رأس آنها استاندار اردبیل، باید تدابیر ویژه‌ای برای رفع مشکلات منطقه اتخاذ کنند.

برومند گفت: اگر تولید محصولات گلخانه‌ای در کشت و صنعت مغان اجرایی شود، می‌توانیم در زمینه صادرات از گمرک‌های استان موفق‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه 3600 هکتار باغات میوه در کشت و صنعت مغان وجود دارد، تصریح کرد: باید سعی کنیم این محصولات با برند استان اردبیل به اقصی نقاط دنیا صادر شوند.

انتهای پیام


6420836
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است