سیاسی 20:17 - 08 فروردین 1395
با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی رسانه ها گمانه زنی های خود را برای حضور سیاسیون در انتخابات 96 آغاز کرده اند.

آیا احمدی نژاد با وعده یارانه 250 هزار تومانی برای انتخابات 96 می آبد؟به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی گمانه زنی ها درباره اینکه کدامیک از سیاسیون خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96 آماده می کنند صورت می گیرد. در همین باره یکی از سایت های خبری اخیرا مطلبی را منتشر و در آن عنوان کرده که تیم انتخاباتی محمود احمدی نژاد فعالیت خود را برای حضور در رقابتهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اغاز کرده است.


دراین گزارش آمده است که مشاوران تبلیغاتی رئیس دولت های نهم و دهم به وی توصیه کرده اند، تا تنور انتخابات داغ است فعالیتهای انتخاباتی خود را اغاز کند.


این گزارش می افزاید: اگرچه احمدی نژاد در زمان مجلس هشتم نتوانسته بود مجوز یارانه ٢٥٠ هزارتومانی را دریافت کند و تنها توانست ٤٥ هزار تومان یارانه بدهد اما به اعتقاد تیم احمدی نژاد، در صورت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری 96 مجلس قادر به مخالفت با شعار اصلی او نخواهد بود.


البته منابع آگاه در دفتر احمدی نژاد در پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران این مسائل را شانتاژ خبری عنوان کرده و گفته اند: این مطالب بازی هایی است که برخی رسانه ها به آن دامن می زنند.


تجارب سیاسی نشان میدهد با توجه به فاصله نزدیک دو سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم طرح چنین مسائل زودهنگام باشد و پیش بینی هرگونه تحرک انتخاباتی نیازمند تأمل بیشتری است. لذا باید منتظر ماند و دید اهالی سیاست با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری مهره های خود را چگونه خواهند چید تا در مراودات سیاسی کیش و مات حریف نشوند.


انتهای پیام/



7781018
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد انتخابات کشورتاکید کرد: نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد انتخابات کشور هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات ثبت احوال شهرستان‌های سراسر کشور برای دارندگان شناسنامه قدیمی را اطلاع رسانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شهیندخت مولاوردی با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از مردم خواست تا رای دادن خود را به ساعات انتهایی موکول نکنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دانشگاه تکنولوژی ترکیه، ظهر امروز وارد استانبول شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی گفت: استقبال مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری  افزایش یافته است که  امیدواریم ادامه یابد.  
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست وزارت خارجه گفت: ما تنها یک کشور در دنیا داشتیم که اجازه نداد ایرانیان عزیز از حق رای خودشان استفاده کند آن هم کشور کانادا است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست وزارت خارجه گفت: ما تنها یک کشور در دنیا داشتیم که اجازه نداد ایرانیان عزیز از حق رای خودشان استفاده کند آن هم کشور کانادا است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صادق زیباکلام با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت در مسجد نارمک رای خود را به صندوق انداخت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است