اقتصادی 14:52 - 09 اردیبهشت 1403
مدیراجرایی سندیکای چای گفت: بنابر آمار تاکنون ۹۹ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده و مابقی تا پایان هفته تسویه حساب می‌شود.

تا پایان هفته تمامی مطالبات چایکاران پرداخت می‌شود

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز چین اول برداشت برگ سبز چای خبر داد و گفت: طی روزهای آتی برداشت برگ سبز چای به انبوه می رسد.

او با بیان اینکه با ۸۰ کارخانه قرارداد خرید برگ سبز چای منعقد شده است، افزود: با مابقی کارخانجات چای در حال انعقاد قرارداد هستیم.

حسنی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد که از این میزان حدود ۳۰ هزارتن چای خشک استحصال شود.

مدیر اجرایی سندیکای چای از پرداخت ۹۹ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تا پایان هفته مابقی مطالبات به حساب چایکاران واریز می شود.

او قیمت مصوب هرکیلو برگ سبز درجه یک را ۱۸ هزارتومان  و برگ سبز درجه دو را ۱۵ هزارتومان اعلام کرد.


12051389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی در خیابان انبار نفت تهران، 50 واحد صنفی بازرسی و با واحدهای عرضه کننده مواد غذایی غیراستاندارد برخورد قانونی شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت لاوان از سه طرح توسعه ای در دست اجرای این شرکت خبر داد و گفت: با تولید سوخت کشتی کم سولفور، جزیره لاوان به بندر سوخت گیری کشتیرانی تبدیل می شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» تفاهم نامه "توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنایع پالایشی" بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دیوان محاسبات با ورود مستقیم صندوق توسعه ملی به طرح های بالادستی نفت مخالفت کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش های اقلیمی ایران به ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین 45 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:منابع مالی نهضت ملی را با مولدسازی تامین می کنیم.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که میانگین بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی 7/5 سال است گفت: از حدود 200 طرح، حدود 400 بار تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات صورت گرفته است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر ارتباطات با اشاره به نقش هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی کشور ها از علاقمندی این وزارتخانه به همکاری با صندوق توسعه ملی در پیشبرد طرح ها و برنامه های اقتصاد دیجیتال خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس صندوق توسعه ملی با اشاره به شاخص نکول تسهیلات صندوق توسعه ملی، از نکول 17/76 میلیارد دلار از 26/5 میلیارد دلار تسهیلاتی اعطایی خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل توسعه بازار سازمان تعاون روستایی گفت: 221 تن زعفران ایرانی به ارزش 210 میلیون دلار در سال 1402 به 55 کشور صادر شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است