بین‌الملل 17:43 - 12 تیر 1394
منابع رسانه ای گفتند که یک نیروی پلیس در شهر طائف عربستان در درگیری با یک فرد مسلح کشته شد.

صراط: شبکه تلویزیونی "نباء" عربستان گزاش داد که یک فرد مسلح با تیراندازی به نیروهای پلیس سعودی در شهر "طائف" یکی از آنها را کشته و یک نفر دیگر را زخمی کرد.



منابع افزودند که فرد تحت تعقیب سواربر یک دستگاه خودروی "فورد" قرمز رنگ به طرف درب اصلی مرکز پلیس طائف شلیک کرد اما به کسی آسیبی وارد نشد.



این فرد سپس درحالی که خودروهای پلیس در تعقیب او بودند، به سمت مرکز پخش فرآورده های سوختی "العزیزیه" رفت و به سمت خودروهای پلیس تیراندازی کرد که در جریان آن یک نیروی پلیس کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.



نیروهای امنیتی عربستان سپس توانستند این فرد را بازداشت کنند.



پیشتر برخی منابع گفته بودند که گمان می رود این مهاجم مسلح عضو گروه تروریستی داعش باشد.



کشته شدن یک پلیس سعودی در طائف +عکس



کشته شدن یک پلیس سعودی در طائف +عکس



کشته شدن یک پلیس سعودی در طائف +عکس



کشته شدن یک پلیس سعودی در طائف +عکس


6686621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته است در صورتیکه سازمان ملل عضویت کامل کشور فلسطین را قبول کند، کمک‌های مالی سازمان را قطع کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج در انگلیس با الگو گرفتن از دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطینی‌ها چادر برپا کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت آرامکو اعلام کرد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۵ درصد در سود خود کاهش داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام امنیتی در استان صلاح‌الدین عراق از شناسایی و انهدام «خطرناک‌ترین هسته تروریستی» داعش در سامراء خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور اقداماتی مانند انتخابات را با هدف ارتقای خود و نه راضی کردن غرب انجام می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به عملیات موفق مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در «کرم ابوسالم»، حمله این رژیم به رفح را آغازی بر پایان نتانیاهو عنوان کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد تانک‌های صهیونیستی وارد رفح شده و گذرگاه این منطقه را اشغال کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اعضای اتحادیه اروپا بر سر نحوه صحیح برخورد با دعوت روسیه برای حضور در مراسم تحلیف پوتین، دچار اختلاف و سردرگمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور چین پس از ۵ سال به فرانسه سفر کرد و دیدار با همتای خود هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شی جینپینگ و امانوئل مکرون روسای جمهور چین و فرانسه هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است