اجتماعی 12:25 - 08 تیر 1394
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز از اعطای سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان به دو هزار خانواده زندانی تحت پوشش خبر داد.

اعطای دو هزار سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند
به گزارش افکارنیوز، محسن نصیری در حاشیه مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این انجمن برای حمایت از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان گفت: به همین مناسبت تا کنون به دو هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش، سبد کالا اعطا کردیم که هر سبد، ۱۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.



مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز افزود: یکی از شرکت‌های معروف مواد شوینده نیز، یک کامیون مواد غذایی و شوینده ارسال کرده که بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع می‌شود.



نصیری اضافه کرد: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در حالی صورت می‌گیرد که ما به هیچ وجه بودجه دولتی نداریم و تمامی هزینه‌های‌مان از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران تامین می‌شود.



وی گفت: سالانه در استان تهران حدود ۵ هزار خانواده را تحت پوشش داریم که در حد بضاعت انجمن به این خانواده‌ها کمک می شود. خانواده‌هایی که زندانی‌شان آزاد می‌شود، بعد از آزادی نیز سه ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند و سپس از چرخه حمایت خارج و خانواده‌های دیگر جایگزین می‌شوند.



به گفته نصیری هم اکنون با معرفی انجمن حمایت از زندانیان مرکز، دو هزار خانواده زندانی نیازمند در سطح استان تهران، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از این نهاد خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

6658192
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۳۸ تهران بازدید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در این مدت توقیف خودرو‌های شوتی نیز ۴۸ درصد افزایش داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» متخصصان در جریان مطالعه‌ای تحقیقاتی در یکی از دانشگاه‌های کانادا مشاهده کرده‌اند که فشار روانی بر زنان جوانی که به صورت مداوم در حال مقایسه ظاهر خود با دیگران هستند، بسیار بالاست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای چهار روز آینده در این استان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌ تخصصی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با شهرداران مناطق ۲۲ گانه و معاونت‌های تخصصی برگزارشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های ویژه گفت: انس عمیق با قرآن کریم زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است