استانی 17:02 - 03 مرداد 1393
صدیقی:
طالقان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان طالقان با بیان اینکه ما تا آخرین قطره خون یار و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم، گفت: ملت ایران نیز تا رهایی کامل این سرزمین دست از مبارزه بر نخواهند داشت و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

ملت ایران تا آخرین قطره خون از مردم فلسطین حمایت می‌کنند

یوسف صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: فشار و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس تنها انزجار ملتها را برای این رژیم منفور در پی خواهد داشت و سکوت مجامع بین‌المللی از این اقدامات رژیم اسرائیل تنها بی‌عرضگی آنان را اثبات می‌کند.



وی با بیان اینکه ما تا آخرین قطره خون یار و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم، افزود: ملت ایران نیز تا رهایی کامل این سرزمین دست از مبارزه بر نخواهند داشت و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.



وی ادامه داد: هر کجا انسان مظلوم و بی پناهی باشد هر کس در حد توان خود باید به وظیفه شرعی خود که دفاع از مظلوم است، عمل کند، همچنین دفاع از مظلوم مسلمان باشد یا غیر مسلمان یک وظیفه انسانی است.



صدیقی با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) گفت: نامگذاری آگاهانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط  معمار کبیر انقلاب با نام روز جهانی قدس این مسئله را برای همگان اثبات می‌کند که ملت ایران حامی سرسخت مردم مظلوم فلسطین است و هرگز دست از حمایت‌ بر نخواهد داشت.



فرماندار طالقان افزود: مردم شهرستان طالقان نیز از این امر مستثنی نبوده و امروز شاهد آن هستیم که مردم فهیم این دیار با حضور گسترده خود این روز را گرامی دانسته و برای حمایت از مظلومان فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند.







 


4323674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است