استانی 00:02 - 01 آبان 1397

شوراها با کنار گذاشتن اختلافات به فکر کار کشیدن از شهردار باشند

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که فقط ۳ سال از عمر شورا باقی مانده است، اظهار داشت: به نظر من شهرداری های صالحیه و نسیم شهر چون شوراهای آن ها با یکدیگر اختلاف ندارند موفق تر از شوراهای رباط کریم، پرند و حتی نصیرشهر عمل کرده اند.

وی اعضای شورای شهر رباط کریم را به وحدت و همدلی دعوت کرد و اظهار داشت: شوراها باید به دنبال کار کشیدن از شهردار خود باشند، زیرا  اختلافات و به چالش کشیدن پارلمان شهری هیچ سود و منفعتی برای مردم و شهر ندارد.

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شخصا پیگیر اجرای برخی از پروژه های عمرانی شهرهای این منطقه هستم، در صورتی که این جزو وظایف شوراها است، اما چون درگیر مسائل حاشیه ای می شوند، اولویت ها را فراموش می کنند.

نوروزی در خاتمه جنگل کاری اراضی کوه سیاه را پروژه بسیار بزرگ و ارزشمندی یاد کرد و افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از این اراضی جنگل کاری شده است و قرار بر این است ۱۰۰ هکتار دیگر هم به آن اضافه شود؛ به همین خاطر من شهردار رباط کریم را در این حوزه تایید می کنم، چون اقدام ایشان حراست از بیت المال است، الباقی را تایید نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: حتما موضوع اقوام بازی و رفیق‌ بازی در تقسیم پست های شهرداری رباط کریم را بررسی خواهم کرد، متاسفانه در بین شوراها این یک مرض است که وقتی اعضای شورای جدید بر راس کار می آیند هر کدام برای خود در بحث تحمیل نیروهای انسانی سهمیه تعیین می کنند.


9951311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است