ورزشی 08:09 - 10 مرداد 1393
دروازه بان راه آهن می گوید در حال حاضر از کار با عابدزاده لذت می برد و برای تمرینات تیمش لحظه شماری می کند.

طالب‌لو: گل قاضی صددرصد خطا بود

وحید طالب لو پس از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال درباره گل نخستی که دریافت کرد و نسبت به آن به داور معترض بود، گفت: من با محمد قاضی وقتی روی هوا بودیم برخوردی داشتم که صددرصد خطا بود و این گل صحیح نبود. البته می دانم که این کار قاضی از عمد نبود.



به نقل از ایسنا، او درباره بازی اظهار کرد: ما تلاش خودمان را کردیم و می خواستیم در همان 15 دقیقه ابتدایی به گل برسیم و به این خواسته هم رسیدیم اما استقلال تیم بزرگی است که تمریناتش را زودتر آغاز کرده بود و آنها توانستند بر بازی مسلط شوند اما در مجموع پتانسیل تیم ما بیشتر از این است و امیدوارم در ادامه مسابقات زیباتر بازی کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.



دروازه بان راه آهن در پاسخ به این سوال که آیا درست است که کادرفنی تیمش به بازیکنان نقطه گلزنی استقلال را گفته بود، بیان کرد: بله، این حرف صحیح است اما برخی بازیکنان استقلال توانایی ‌هایی دارند که می توانند تاثیر گذار باشند. به هرحال این اتفاق رخ داد و ما شکست خوردیم اما من بسیار خوشحالم و که کنار آدم‌های بزرگی کار می‌کنم و لحظه‌شماری می کنم در تمرینات راه‌آهن حاضر شوم. متاسفانه وضعیت فعلی باشگاه کمی روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشته بود و کمی در بازی ما موثر بود. امیدوارم هرچه سریعتر به ما کمک شود تا بتوانیم در باقی دیدارها با مشکل کمتری به میدان برویم.



او در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در ابتدای فصل در استقلال، گفت: صحبت‌هایی برای حضور من در استقلال انجام شد و شخصا با امیر قلعه ‌نویی صحبت کردم اما قسمت نبود. به هر حال هر چه خیر است، اتفاق بیافتد. الان هم با تمام وجود در راه‌آهن کار می‌ کنم و آرامش هم در تیم حکمفرماست. الان زیر نظر عابدزاده فعالیت و از تجربه او استفاده می‌کنم و هر روز لحظه شماری می کنم که به تمرین بروم. افتخار شاگردی عابدزاده را دارم. من در یک برهه در کنار ناصر حجازی فعالیت می‌کردم و الان خیلی دقتم را بیشتر می ‌کنم که از عابدزاده هم استفاده کنم. ان شاءالله خدا به همه سلامتی بدهد و روح حجازی هم شاد باشد.



طالبلو در پاسخ به این سوال که چه زمانی به استقلال خواهد پیوست، گفت:‌ هم اکنون به راه‌آهن فکر می‌کنم و به مسئله‌ای دیگر توجه ندارم.








4363336
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است