استانی 13:19 - 02 آذر 1393
امام جمعه لامرد:
امام جمعه لامرد گفت: نگران مذاکرات هسته‌ای نیستیم چراکه هیچ چیز را از دست نمی‌دهیم و تمام دنیا نیز می‌داند چه شده است.

نگران مذاکرات هسته‌ای نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی صبح امروز در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و جمعی دیگر از فرماندهان بسیج و سپاه در سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج نعمتی بود که خداوند متعال در هشت سال جنگ تحمیلی به ما داد و جنگ نیز نعمت بزرگی بود هر چند سرمایه‌های بسیاری را از دست دادیم اما دستاوردهای فراوانی نیز در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم.

وی افزود: زمانی که عراق به کشور ما حمله کرد هیچ‌گونه آمادگی لازم را نداشتیم و از سوی دیگر گروهک‌های تروریستی بسیاری در کشور حضور داشتند و در مقابل دشمنی قرار گرفتیم که تجهیزات نظامی بسیار بالایی داشت.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه نیروهای بسیجی تنها یک روز آموزش می‌دیدند و به جبهه اعزام می‌شدند اما شگفتی‌های بسیاری از خود به نمایش می‌گذاشتند و این یک کار عادی نبود، گفت: نیروهای بسیجی در مقابل دشمنی قرار می‌گرفتند که تمام دنیا با آن همراه بود و تمام آموزش‌های لازم نظامی را مسلط بودند اما اعتقادات معنوی بسیار بالایی در زمان جنگ وجود داشت و هشت سال دفاع مقدس تاکنون انقلاب را به‌ خوبی حفظ و توفیقات بسیار خوبی خداوند به ما اعطا کرده است و باید به فرزندان خود نیز این آموزش‌ها را بدهیم.

هاشمی‌شهیدی خاطرنشان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای همسایه و اسلامی بسیج تشکیل‌ شده است و باید هرچه می‌توانیم برای انقلاب اسلامی نیرو بسازیم و کادرسازی کنیم.

امام جمعه لامرد با اشاره به روند برگزاری مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: نگران مذاکرات هسته‌ای نیستیم چراکه هیچ چیز را از دست نمی‌دهیم و تمام دنیا نیز می‌داند چه شده است.

در ادامه این دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز عنوان کرد: بسیج رشد و بالندگی بسیار بالایی در هشت سال دفاع مقدس داشت و اگر فرهنگ بسیج و ایثار و شهادت نبود، نمی‌توانستیم در مقابل دشمنان پیروز شویم.

حجت‌الاسلام غلام‌ هادی‌پور تصریح کرد: امروز در عرصه فرهنگی نیز بسیج پرانرژی پیش می‌رود و تمام رده‌های سنی و اقشار مختلف در آن حضور دارند.

وی تصریح کرد: در هرجا بسیج حضور پررنگ دارد و ماموریت ذاتی آن این است که آرمان امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب را نشر و گسترش دهد.

هادی‌پور خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای همسایه و دیگر کشورهای اسلامی مشاهده می‌کنیم که بسیج با همان ساختار تشکیل ‌شده و در مقابل دشمنان حضور محکم پیدا کرده است.


5249527
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است