ورزشی 04:33 - 07 آذر 1394
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران با انداختن وزنه های 220،223 و 226 کیلوگرم در حرکت دوضرب از جدول مسابقات جهانی وزنه برداری حذف شد.

نصیرشلال سومین وزنه بردار اوت کرده ایران در مسابقات جهانی

به گزارش ایسنا،نواب نصیر شلال به عنوان ششمین نماینده ایران کار خود را در مسابقات جهانی وزنه برداری که به میزبانی هیوستون آمریکا در حال برگزاری است، آغاز کرد .

او در پایان حرکت یک ضرب رکورد 181 کیلوگرم را به ثبت رساند و ششم شد.در دوضرب وزنه های 220 و 223 و 226کیلوگرم را انداخت و از جدول دوضرب و مجموع مسابقات کنار رفت.

حرکت یک ضرب

نصیر شلال که بعد از دوسال غیبت در مسابقات جهانی حاضر شده بود،تیم ایران به امتیازی که او در این رقابتها کسب می کرد نیاز زیادی داشت.

نصیرشلال کار خود را در یک ضرب باید با وزنه 181 کیلوگرم آغاز می کرد اما آن را انداخت. در دومین حرکت باز هم پشت وزنه 181 کیلوگرم قرار گرفت که این دفعه توانست آن را به ثبت برساند.

حسین توکلی(سرمربی تیم ملی) برای سومین حرکت وزنه 186 کیلوگرم را برای شاگردش درخواست کرد اما نصیرشلال این وزنه را هم نتوانست مهار کند تا در یک ضرب عملکرد خوبی نداشته باشد.

بارتلومی بونک از لهستان که برنز المپیک و جهانی 2013 را در کارنامه دارد سه مرتبه وزنه 183 کیلوگرم را انداخت و از جدول یک ضرب و مجموع مسابقات کنار رفت.

دیوید بجانیان روس نیز با ثبت رکورد 180 کیلوگرم عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت ونهم شد.

دو وزنه بردار ازبک و قزاق برای کسب مدال طلا یک ضرب با یکدیگر رقابت نزدیکی داشتند که در نهایت ایوان افریموف از ازبکستان با رکورد 192 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.

ایوان زایچیکوف از قزاقستان با رکورد 191 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

سیمون مارتیروسیان ارمنستانی نیز با رکورد 186 کیلورم مدال برنز یک ضرب را بدست آورد.

حرکت دوضرب

نصیرشلال پس از اینکه در یک ضرب نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد ، دوضرب باید بهتر کار می کرد تا در جدول جایگاه بالاتری را بدست آورد. نصیر شلال در اولین حرکت پشت وزنه 220 کیلوگرم قرار گرفت که در حرکت قیچی وزنه را انداخت .

توکلی برای دومین حرکت نصیرشلال وزنه 223 کیلوگرم را درخواست کرد که او این وزنه را نیز در حرکت قیچی انداخت تا در آستانه حذف از مسابقات قرار بگیرد.

بای آخرین حرکت باید 226 کیلوگرم را بالای سر می برد تا در جدول مسابقات باقی بماند اما این وزنه را نیز در حرکت قیچی انداخت و از مسابقات حذف شد.

ایوان افریموف(دارنده مدال طلا یک ضرب) در حرکت دوضرب 204 کیلوگرم را به ثبت رساند و وزنه های 215 و 216 کیلوگرم را انداخت تا مدال دوضرب و مجموع مسابقات را از دست بدهد.

سیمون مارتیروسیان که با دو مرتبه انداختن وزنه 216 کیلوگرم در آستانه حذف از مسابقات قرار داشت، در حرکت سوم توانست آن را ثبت کند اما او شانس کمی برای رسیدن به مدال مجموع دارد.


7436627
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است