اجتماعی 17:00 - 19 فروردین 1394
سومین متهم افغانی یک پرونده جنایی که با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شده است به قتل جوان آپاچی سوار با انگیزه زورگیری اعتراف کرد.

زورگیری افغان ها منجر به قتل شد

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خراسان، ساعت 30: 21 بیست و یکم اسفند گذشته، صدای زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد از قتل جوان آپاچی سوار با ضربه چاقو خبر دادند. با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله قاضی "علی اکبر صفائیان" برای بررسی ماجرا به محل اعلام شده، عزیمت کرد.

 

گزارش ماموران حاکی از آن بود که جوان 22 ساله ای مورد حمله 3 فرد ناشناس قرار گرفته و با وارد آمدن ضربه چاقو مجروح شده، اما قبل از آن که به مرکز درمانی منتقل شود بر اثر شدت خونریزی و عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داده است. تحقیقات میدانی مقام قضایی نشان داد: جوان 22 ساله سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی بوده که 3 فرد ناشناس موتورسوار را به قتل رسانده و موتورسیکلت وی را نیز سرقت کرده اند.

 

با به دست آمدن این اطلاعات، ساعتی بعد، هویت مقتول مشخص شد و سپس با صدور دستور ویژه ای از سوی مقام قضایی، ماموران کلانتری شهید رجایی و کارآگاهان اداره جنایی با بسیج همه امکانات به ردیابی موتورسواران ناشناس پرداختند. پی گیری سرنخ های موجود بیانگر آن بود که عاملان جنایت تبعه کشور افغانستان هستند بنابراین، ماموران عملیات خود را در مناطقی که احتمال اختفای متهمان وجود داشت متمرکز کردند تا این که ساعت 2 بامداد کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد 2 تن از متهمان در یکی از کوره های آجرپزی در شرق مشهد پنهان شده اند. در همین حال آنان با کسب مجوز قضایی و در یک عملیات ضربتی ، 2 جوان مذکور را دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند.

 

این درحالی بودکه متهمان پرونده جنایی، ارتکاب جنایت را به همدست فراری خود نسبت می دادند. گزارش خراسان حاکی است: چند روز بعد کارآگاهان با راهنمایی های قاضی صفائیان موفق شدند، سومین متهم فراری این پرونده را نیز در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند این درحالی بود که موتورسیکلت آپاچی مسروقه نیز از مخفی گاه متهمان کشف شد.

 

گزارش خراسان حاکی است: متهمان دستگیر شده که توسط قاضی ویژه قتل عمد مورد بازجویی قرار گرفته بودند وقتی در برابر شواهد و دلایل مستند قرار گرفتند به ناچار ارتکاب جنایت را پذیرفتند و به قتل جوان آپاچی سوار با انگیزه زورگیری اعتراف کردند. تحقیقات بیشتر در این باره با صدور قرار بازداشت موقت برای متهمان این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.

 

 

2019

 


6160704
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توکلی گفت: سازمان بهزیستی خط مشاوره ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲شب خدمات رایگان مشاور تلفنی به آحاد مردم ارائه می‌دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودرو‌های برقی به کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور بر تقویت ارتباط قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها و نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی تأکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با قدردانی از حمایت اقشار مختلف مردم از طرح نور، گفت: انتظامی کشور با تکیه بر معنویت و تقوای کارکنان خود و به پشتوانه حمایت‌های مردمی در عرصه مبارزه با بی حجابی پیش قدم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس در یادداشتی به مناسبت هفته سلامت، وجوه مهم سلامت را برشمرد و بر نقش خانواده در سلامت افراد تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است