استانی 15:39 - 06 مهر 1399

تشکیل قرارگاه برخورد با اراذل واوباش در خوزستان می تواند موثرباشد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین انتصاب سردار «سید محمد صالحی» به سمت فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: امید می‌رود همکاری‌ها بین نیروی انتظامی خوزستان همانند گذشته مستمر و اقدامات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که پیشگیرانه و اثر بخش باشند.

وی افزود: با تشکیل قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش و همچنین طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، می‌توان با همکاری یکدیگر در حوزه پیشگیری اجتماعی کمک شایانی به امنیت پایدار استان کرد.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه انتشار کلیپ‌های سرقت اخیر باعث ایجاد شدن مطالباتی در فضای مجازی شده است، تصریح کرد: در حوزه جرایم خشن و سرقت با فرماندهی انتظامی خوزستان برنامه‌ریزی‌های خوبی با استفاده از ظرفیت بسیج پیش‌بینی شده است که نتیجه آن موجب رضایت‌مندی شهروندان باشد.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان: در بحث «امنیت عمومی» دشمن از هر حربه‌ای همانند انتشار کلیپ‌های اخیر برای تشویش اذهان عمومی وارد شدند که با اقدامات اثر بخش ناجا، احساس امنیت در جامعه پایدار است.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: حضور پلیس در خیابان‌ها، میادین و اماکن پرتردد و با به‌کارگیری اقدامات انتظامی و همچنین تعامل و ارتباط با مردم با هدف آگاهی بخشی شاهد ارتقای احساس امنیت در جامعه خواهیم بود.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: با اشرافیت و تسلط اطلاعاتی، کلانتری و پاسگاه‌ها و همچنین حضور به موقع در سطح جامعه تلاش شده است که در ارتقای احساس امنیت اجتماعی اقدامات مؤثری برداشته شود.

وی ضمن تقدیر از تعامل سازنده سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، اظهار داشت: با برگزاری این‌گونه جلسات تعاملی و ارائه اقدامات پیش دستانه آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کردند.

سردار صالحی در پایان از اقدامات ارزنده سردار «عباس زاده» فرمانده پیشین انتظامی خوزستان تقدیر کرد و گفت: مجموعه تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی شده ناجا و سپاه جلوگیری از اقدامات سوءاستفاده در استان است.


10736643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است