استانی 20:51 - 30 آذر 1393
معاون اول قوه قضائیه:
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به سجایای اخلاقی آیت‌الله غیوری گفت: وی توجه ویژه‌ای به اقامه عزای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشت و همواره برای آشنایی مردم با ائمه اطهار (ع) تلاش می‌کرد.

آیت‌الله غیوری توجه ویژه‌ای به اقامه عزای اهل بیت (ع) داشت

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در حاشیه مراسم یادبود آیت‌الله سید علی غیوری که با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از دولتمردان و مسئولان کشوری و لشکری و قهرمانان ورزشی و آحاد مختلف جامعه در مسجد امام حسن عسگری (ع) شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با ویژگی‌های بارز آیت‌الله غیوری اظهار کرد: وی همواره تلاش‌های ارزنده‌ای در زمینه رفاه، آسایش و خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه داشت.

وی در ادامه از مرحوم غیوری به‌عنوان یک مجاهد بزرگ یاد کرد و گفت: وی در مسئولیت‌های مختلف منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بود و خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به خدمات علمی و معرفتی مرحوم غیوری عنوان کرد: وی تلاش‌های زیادی در راستای آشنایی بیش از پیش مردم با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشت و با منش و سیره خود مردم را به تبعیت و پیروی از ائمه اطهار علیهم‌السلام دعوت می‌کرد و همواره توجه ویژه‌ای به اقامه عزای اهل بیت علیهم‌السلام داشت.


5461444
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است