اقتصادی 16:11 - 02 بهمن 1399

حرکت به سمت سازمان مشتری محور با ایجاد سیستم جدید خدمات پس ازفروش

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از سایپا، سید محمدرضا موسوی با بیان این مطلب، به تشریح ویژگی‌های سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش گروه سایپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همکاری دیگر ارکان سازمان، شرکت سایپایدک موفق به راه‌اندازی سیستم جدید خدمات پس از فروش شد که به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتیبانی و گستره جغرافیایی مورد بهره‌برداری، بزرگترین سیستم خدمات پس از فروش در سطح کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به ظهور تکنولوژی‌های جدید و در راستای بهره‌برداری از این تکنولوژی‌ها در ارائه خدمات بهتر به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، بعد از یک سال و نیم تلاش، این سیستم هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در مراحل اجرای این سیستم جدید، روش‌های ارائه و پشتیبانی خدمت با توجه به ۲۷ سال تجربه ارائه خدمت در شرکت سایپایدک و الگوبرداری از شرکت‌های موفق دنیا به روز رسانی شده و در قالب سیستم جامع خدمات پس از فروش در اختیار شبکه نمایندگی‌ها و مشتریان قرار گرفته است.

موسوی گفت: از جمله این روش‌ها می‌توان به بازنگری در طراحی بسته خدمت مطابق با سلیقه هر مشتری اشاره کرد. در سیستم قبلی، مشتریان امکان خرید بسته خدمات طراحی شده توسط سازمان را داشتند که بعضاً جهت رفع کامل نیازهایشان مجبور به خرید بیش از یک بسته بودند اما در روش جدید هر مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود بسته خدمت اختصاصی خود را طراحی و خریداری کند.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به بهبود روش‌های ارائه خدمت به خودروهای متوقف و یا نیازمند قطعه در سیستم جدید، ادامه داد: در روش جدید با ارائه کارتابل به ذی نفعان، امکان عارضه یابی سریع‌تر دلیل توقف و رفع سریع‌تر مشکل به وجود آمده است. همچنین با یکپارچه‌سازی کلیه ماژول‌های مورد نیاز نمایندگی‌ها، مشکل اختلال اطلاعاتی که بعضاً بین سیستم‌های جدا از هم پیش می‌آمد برطرف شده و سرعت انجام امور توسط کاربران بهبود یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت صیانت از اطلاعات مشتریان و حفظ محرمانگی در سیستم جدید، افزود: با بهره‌برداری از به روزترین روش‌های توسعه رابط کاربر، امکان بهبود مستمر رابط گرافیکی و عرضه رابط کاربر پسند در پلت فرم‌های مختلف از جمله تبلت و … در سیستم به وجود آمده است.

موسوی با اعلام اینکه در این سیستم هر مشتری از یک پروفایل اختصاصی برخوردار خواهد بود، گفت: به این ترتیب مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به پروفایل اختصاصی خود از امکان اخذ نوبت در پروفایل، بررسی مراحل کاری خودروی پذیرش شده، و در آینده، امکان بهره‌برداری از خدمات جدید بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت مناسب جهت ایجاد امکان ارائه کلیه خدمات سیستم جدید بر روی موبایل اپ برای مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها، افزود: در مراحل اجرای پروژه، زیرساخت توسعه سیستم‌های یکپارچه شرکت سایپایدک ایجاد شده که این مهم نویدبخش توسعه سیستم جامع بازرگانی به صورت یکپارچه با سیستم جامع خدمات پس از فروش در آینده نزدیک خواهد بود. همچنین اجرای این پروژه به صورت داخلی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا سبب استقرار و به کارگیری روش‌های نوین مهندسی سیستم‌های اطلاعاتی و افزایش سطح دانش سازمانی در بهره‌برداری از روش‌های نوین شده است.

موسوی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این سیستم و توسعه دیگر ماژول‌ها در برنامه یک ساله، شبکه نمایندگی‌ها بتوانند از سیستم یکپارچه مدیریت نمایندگی DMS بهره‌برداری کنند که این مهم در تحلیل به موقع فضای کسب و کار و اتخاذ تصمیمات مناسب به جهت رونق کسب و کار کمک شایانی به مدیران نمایندگی‌ها خواهد کرد.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: معاونت طرح و برنامه علاوه بر راه‌اندازی سیستم جامع خدمات پس از فروش، در سال جاری موفق به راه‌اندازی سیستم جامع بازرگانی بر مبنای ارائه خدمات پرداخت همزمان و سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان شده که این دو سیستم تأثیر به سزایی در شفاف سازی معاملات و تسریع در تأمین قطعات مورد نیاز مشتریان از بهترین منابع را خواهند داشت.

 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» شاخص دلار جایگاه خود را در کانال ۹۲ واحدی تثبیت کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» شاخص دکس ۳۰ آلمان بزرگ ترین صعود روزانه امسال خود را به ثبت رساند.
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» ارزش رمز ارز چین لینک طی ۲۴ ساعت حدود ۱۰ درصد رشد کرد.
اقتصادی
ماجرای ساخت مسکن ملی در اصفهان بالا گرفت
«خبرگزاری ایسنا» پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن ملی بهارستان به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان اخیرا به یک شرکت ایرانی با مدیریت فردی ترک تبار سپرده شده که صدای انبوه سازان اصفهانی را درآورده است؛ اصفهانی ها پیش از این نظرشان بر مبلغ متری ۴.۲ میلیون تومان بوده و نهایتا پرو...
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» رییس بورس استانبول استعفا کرد و شاخص بورس استانبول با انتشار این خبر ۰.۷۶ درصد ریزش کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» در هفته اخیر ارزش سهام تسلا یک ریزش شدید را تجربه کرد که در نتیجه این اتفاق، ایلان ماسک ۲۷ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.
اقتصادی
«خبرگزاری مهر» به گزارش خبرگزاری مهر، دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی سارا علیاری را بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب کرد. همچنین سیاوش وکیلی، مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق...
اقتصادی
«خبرگزاری مهر» به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، با احکام محمد علی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدحسن ابراهیمی سروعلیا معاون سابق نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی، ...
اقتصادی
با تصمیم شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛
«خبرگزاری ایسنا» رئیس‌کل بانک مرکزی از تمدید مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مورد اختیارات بانک مرکزی و رئیس‌کل برای مدیریت بازار ارز و فرآیند تخصیص و تأمین ارز در بازار ثانویه و سایر مقررات مربوط برای یک‌سال دیگر خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی وظیفه خود را در حوزه ارزی علی‌رغم همه مشکلات، به خوبی و درستی انجام داده است. نرخ‌های کنونی ارز در بازار نیز ناشی از عدم اطمینان و انتظارات است و چنین نخواهد ماند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

آگهی

تبلیغات متنی (ویژه)

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است