اقتصادی 16:11 - 02 بهمن 1399

حرکت به سمت سازمان مشتری محور با ایجاد سیستم جدید خدمات پس ازفروش

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از سایپا، سید محمدرضا موسوی با بیان این مطلب، به تشریح ویژگی‌های سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش گروه سایپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همکاری دیگر ارکان سازمان، شرکت سایپایدک موفق به راه‌اندازی سیستم جدید خدمات پس از فروش شد که به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتیبانی و گستره جغرافیایی مورد بهره‌برداری، بزرگترین سیستم خدمات پس از فروش در سطح کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به ظهور تکنولوژی‌های جدید و در راستای بهره‌برداری از این تکنولوژی‌ها در ارائه خدمات بهتر به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، بعد از یک سال و نیم تلاش، این سیستم هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در مراحل اجرای این سیستم جدید، روش‌های ارائه و پشتیبانی خدمت با توجه به ۲۷ سال تجربه ارائه خدمت در شرکت سایپایدک و الگوبرداری از شرکت‌های موفق دنیا به روز رسانی شده و در قالب سیستم جامع خدمات پس از فروش در اختیار شبکه نمایندگی‌ها و مشتریان قرار گرفته است.

موسوی گفت: از جمله این روش‌ها می‌توان به بازنگری در طراحی بسته خدمت مطابق با سلیقه هر مشتری اشاره کرد. در سیستم قبلی، مشتریان امکان خرید بسته خدمات طراحی شده توسط سازمان را داشتند که بعضاً جهت رفع کامل نیازهایشان مجبور به خرید بیش از یک بسته بودند اما در روش جدید هر مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود بسته خدمت اختصاصی خود را طراحی و خریداری کند.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به بهبود روش‌های ارائه خدمت به خودروهای متوقف و یا نیازمند قطعه در سیستم جدید، ادامه داد: در روش جدید با ارائه کارتابل به ذی نفعان، امکان عارضه یابی سریع‌تر دلیل توقف و رفع سریع‌تر مشکل به وجود آمده است. همچنین با یکپارچه‌سازی کلیه ماژول‌های مورد نیاز نمایندگی‌ها، مشکل اختلال اطلاعاتی که بعضاً بین سیستم‌های جدا از هم پیش می‌آمد برطرف شده و سرعت انجام امور توسط کاربران بهبود یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت صیانت از اطلاعات مشتریان و حفظ محرمانگی در سیستم جدید، افزود: با بهره‌برداری از به روزترین روش‌های توسعه رابط کاربر، امکان بهبود مستمر رابط گرافیکی و عرضه رابط کاربر پسند در پلت فرم‌های مختلف از جمله تبلت و … در سیستم به وجود آمده است.

موسوی با اعلام اینکه در این سیستم هر مشتری از یک پروفایل اختصاصی برخوردار خواهد بود، گفت: به این ترتیب مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به پروفایل اختصاصی خود از امکان اخذ نوبت در پروفایل، بررسی مراحل کاری خودروی پذیرش شده، و در آینده، امکان بهره‌برداری از خدمات جدید بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت مناسب جهت ایجاد امکان ارائه کلیه خدمات سیستم جدید بر روی موبایل اپ برای مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها، افزود: در مراحل اجرای پروژه، زیرساخت توسعه سیستم‌های یکپارچه شرکت سایپایدک ایجاد شده که این مهم نویدبخش توسعه سیستم جامع بازرگانی به صورت یکپارچه با سیستم جامع خدمات پس از فروش در آینده نزدیک خواهد بود. همچنین اجرای این پروژه به صورت داخلی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا سبب استقرار و به کارگیری روش‌های نوین مهندسی سیستم‌های اطلاعاتی و افزایش سطح دانش سازمانی در بهره‌برداری از روش‌های نوین شده است.

موسوی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این سیستم و توسعه دیگر ماژول‌ها در برنامه یک ساله، شبکه نمایندگی‌ها بتوانند از سیستم یکپارچه مدیریت نمایندگی DMS بهره‌برداری کنند که این مهم در تحلیل به موقع فضای کسب و کار و اتخاذ تصمیمات مناسب به جهت رونق کسب و کار کمک شایانی به مدیران نمایندگی‌ها خواهد کرد.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: معاونت طرح و برنامه علاوه بر راه‌اندازی سیستم جامع خدمات پس از فروش، در سال جاری موفق به راه‌اندازی سیستم جامع بازرگانی بر مبنای ارائه خدمات پرداخت همزمان و سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان شده که این دو سیستم تأثیر به سزایی در شفاف سازی معاملات و تسریع در تأمین قطعات مورد نیاز مشتریان از بهترین منابع را خواهند داشت.


10914672
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس انرژی گفت: با توجه به اختلاف ۱۵۰ برابری قیمت گاز خانگی و صنعتی در طرح جدید پیشنهادی، با اعطای سهمیه ۱۰۰۰ متر مکعبی گاز رایگان به هر ایرانی و امکان معامله آن در بازار آزاد امکان کاهش ناترازی انرژی فراهم شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: بسیاری از مشوق‌ها و اختیارات مناطق آزاد طی سال‌های گذشته کمرنگ شده بود. اکنون فرایند اصلاح قانون با حمایت وزیر اقتصاد در حال نهایی شدن است
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت:موافقت‌های اولیه با طرف عراقی برای راه‌اندازی بازارچه مرزی شلمچه انجام شده و در ادامه همکاری مسئولان را می‌طلبد تا این امر مهم عملیاتی شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ژئو نشانه بلوغ مدیریتی در سطح ملی برای حل مشکلات عادی است گفت:تنها با نگاه فراگیر مبتنی بر جغرافیا و استفاده از ابزار‌های تحلیلی پیشرفته، می‌توان چشم‌انداز حکمرانی هوشمند را...
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ابهـامات مطروحه در رابطه با مالیــات بر ارزش افـزوده کالا‌های صـادرات برگشتی و کالا‌های هیـات امنـای صـرفه جویی ارزی» اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ابهـامات مطروحه در رابطه با مالیــات بر ارزش افـزوده کالا‌های صـادرات برگشتی و کالا‌های هیـات امنـای صـرفه جویی ارزی» اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت عرضه نهاده‌ها بدتر شده که این امر منجر به حذف گله‌ها و آسیب صنعت شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در دیدار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مقامات هوایی کشور امارات افزایش پرواز‌های دوجانبه، توسعه مسیر‌های بین‌المللی، بهبود همکاری‌های عملیاتی و فنی و بررسی امکان راه‌اندازی مسیر‌های جدید پروازی مطرح شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: داده‌های مکانی در جهان کنونی بستر برنامه‌ریزی و در مسیر حکمرانی داده‌محور قرار دارد و می‌تواند به افزایش دقت در تصمیم‌گیری‌های موثر و کارآمد کمک کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از کارشناسان صنعت دام و طیور اذعان می کنند که چالش تامین و کمبود نهاده های دامی از علل اصلی نابه سامانی در بازار محسوب می شود که استمرار این روند می تواند در تامین محصولات پروتئینی و عرضه به بازار را دچار چالش کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است