اقتصادی 16:11 - 02 بهمن 1399

حرکت به سمت سازمان مشتری محور با ایجاد سیستم جدید خدمات پس ازفروش

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از سایپا، سید محمدرضا موسوی با بیان این مطلب، به تشریح ویژگی‌های سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش گروه سایپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همکاری دیگر ارکان سازمان، شرکت سایپایدک موفق به راه‌اندازی سیستم جدید خدمات پس از فروش شد که به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتیبانی و گستره جغرافیایی مورد بهره‌برداری، بزرگترین سیستم خدمات پس از فروش در سطح کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به ظهور تکنولوژی‌های جدید و در راستای بهره‌برداری از این تکنولوژی‌ها در ارائه خدمات بهتر به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، بعد از یک سال و نیم تلاش، این سیستم هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در مراحل اجرای این سیستم جدید، روش‌های ارائه و پشتیبانی خدمت با توجه به ۲۷ سال تجربه ارائه خدمت در شرکت سایپایدک و الگوبرداری از شرکت‌های موفق دنیا به روز رسانی شده و در قالب سیستم جامع خدمات پس از فروش در اختیار شبکه نمایندگی‌ها و مشتریان قرار گرفته است.

موسوی گفت: از جمله این روش‌ها می‌توان به بازنگری در طراحی بسته خدمت مطابق با سلیقه هر مشتری اشاره کرد. در سیستم قبلی، مشتریان امکان خرید بسته خدمات طراحی شده توسط سازمان را داشتند که بعضاً جهت رفع کامل نیازهایشان مجبور به خرید بیش از یک بسته بودند اما در روش جدید هر مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود بسته خدمت اختصاصی خود را طراحی و خریداری کند.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به بهبود روش‌های ارائه خدمت به خودروهای متوقف و یا نیازمند قطعه در سیستم جدید، ادامه داد: در روش جدید با ارائه کارتابل به ذی نفعان، امکان عارضه یابی سریع‌تر دلیل توقف و رفع سریع‌تر مشکل به وجود آمده است. همچنین با یکپارچه‌سازی کلیه ماژول‌های مورد نیاز نمایندگی‌ها، مشکل اختلال اطلاعاتی که بعضاً بین سیستم‌های جدا از هم پیش می‌آمد برطرف شده و سرعت انجام امور توسط کاربران بهبود یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت صیانت از اطلاعات مشتریان و حفظ محرمانگی در سیستم جدید، افزود: با بهره‌برداری از به روزترین روش‌های توسعه رابط کاربر، امکان بهبود مستمر رابط گرافیکی و عرضه رابط کاربر پسند در پلت فرم‌های مختلف از جمله تبلت و … در سیستم به وجود آمده است.

موسوی با اعلام اینکه در این سیستم هر مشتری از یک پروفایل اختصاصی برخوردار خواهد بود، گفت: به این ترتیب مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به پروفایل اختصاصی خود از امکان اخذ نوبت در پروفایل، بررسی مراحل کاری خودروی پذیرش شده، و در آینده، امکان بهره‌برداری از خدمات جدید بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت مناسب جهت ایجاد امکان ارائه کلیه خدمات سیستم جدید بر روی موبایل اپ برای مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها، افزود: در مراحل اجرای پروژه، زیرساخت توسعه سیستم‌های یکپارچه شرکت سایپایدک ایجاد شده که این مهم نویدبخش توسعه سیستم جامع بازرگانی به صورت یکپارچه با سیستم جامع خدمات پس از فروش در آینده نزدیک خواهد بود. همچنین اجرای این پروژه به صورت داخلی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا سبب استقرار و به کارگیری روش‌های نوین مهندسی سیستم‌های اطلاعاتی و افزایش سطح دانش سازمانی در بهره‌برداری از روش‌های نوین شده است.

موسوی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این سیستم و توسعه دیگر ماژول‌ها در برنامه یک ساله، شبکه نمایندگی‌ها بتوانند از سیستم یکپارچه مدیریت نمایندگی DMS بهره‌برداری کنند که این مهم در تحلیل به موقع فضای کسب و کار و اتخاذ تصمیمات مناسب به جهت رونق کسب و کار کمک شایانی به مدیران نمایندگی‌ها خواهد کرد.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: معاونت طرح و برنامه علاوه بر راه‌اندازی سیستم جامع خدمات پس از فروش، در سال جاری موفق به راه‌اندازی سیستم جامع بازرگانی بر مبنای ارائه خدمات پرداخت همزمان و سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان شده که این دو سیستم تأثیر به سزایی در شفاف سازی معاملات و تسریع در تأمین قطعات مورد نیاز مشتریان از بهترین منابع را خواهند داشت.


10914672
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به نبود تقاضا در بازار داخل، صادرات دام راهکار ایجاد رونق و تحرک در صنعت دامپروری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، از افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ثابت ماندن ارزش افزوده کالا‌های اساسی، هرگونه افزایش قیمت شکر، حبوبات و دیگر کالا‌ها گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است