گوناگون 11:58 - 05 بهمن 1398
خبرگزاری ایسنا اجاره‌نشینی اعیانی!
سرمایه‌گذاری در بخش املاک از دیرباز یکی از انواع سرمایه‌گذاری‌های مطمئن و پرسود محسوب می‌شده است.

اجاره‌نشینی اعیانی!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک صدف، در تمام دنیا سرمایه‌گذاران و پولدارهایی که حتی کسب‌وکارشان مربوط به املاک نیست، بخش اعظمی از سرمایه انباشته‌ی خود را در املاک ذخیره می‌کردند. با گذر زمان و تخصصی شدن جوامع در تمامی بخش‌ها، بحث سرمایه‌گذاری نیز وارد فازهای علمی‌تر و تخصصی‌تری شده و خود به چند شاخه و زیرشاخه مجزا تقسیم‌ شده است. هر شاخه نیز به‌نوبه خود دارای طرفدارهای خاص خود بوده و متخصصان در آن شاخه به ارائه خدمات مشاوره‌ای به سرمایه‌گذاران می‌پردازند. یکی از دلایل رونق همیشگی شغل مشاورین املاک در سراسر دنیا نیز به همین دلیل می‌باشد که مشاورین املاک جدای از خرید و فروش ملک برای مصرف‌کننده‌ها، دقیقاً کارشان ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران ملکی می‌باشد.

اینکه سرمایه‌گذاری ملکی به چند شاخه تقسیم می‌شود بحث امروزمان نیست و قطعاً خود مطلب مفصل و مجزایی می‌طلبد. در این مطلب به یکی از مدل‌های سرمایه‌گذاری ملکی می‌پردازیم که چند سالی است طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده و بسیاری از سرمایه‌گذاران در این مسیر به سودهای کلانی رسیده‌اند.

زمانی که تمام داشته و سرمایه‌ی شما به‌اندازه‌ی خرید یک‌خانه بوده که آن خانه نیز جهت سکونت و استفاده‌ی خودتان است و عملاً پس از خرید آن خانه و سکونت در آن سرمایه‌ی در گردشی برای شما باقی نمی‌ماند، چگونه می‌شود به سرمایه‌گذاری در بخش املاک فکر کرد؟ البته که باید آفرین گفت به اولین نفری که در این موقعیت بوده و توانسته راهکاری برای سرمایه‌گذاری پیدا کند که هم‌اکنون آن راهکار به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های سرمایه‌گذاری ملکی تبدیل‌ شده است.

شما می‌توانید پول خرید یک‌خانه را به خرید یک‌خانه اختصاص ندهید. بلکه با بخش کوچکی از آن پول یک واحد مناسب جهت سکونت خود را اجاره در منطقه ۲۲ کنید.

مشاوره جهت سرمایه‌گذاری: ۰۲۱۴۴۷۳۲۶۵۰

انتهای رپرتاژ آگهی


10360824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است