استانی 19:32 - 11 بهمن 1393
شکایت تراکتور از ملوان،
تبریز - ایرنا- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از باشگاه ملوان به خاطر رفتار تماشاگرانش شکایت خواهیم کرد، گفت: در بازی روز گذشته توهین و فحاشی تماشاگران انزلی تمامی نداشت.

ایوب ذوالفقاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: علاوه بر اینکه ناظر این بازی گزارش خود را به فدراسیون ارایه خواهد کرد، باشگاه تراکتورسازی نیز از طریق مدیر رسانه ای شکایتی را تنظیم و به کمیته انضباطی ارسال می کند.



وی با اشاره به اینکه چنین توهین هایی در طول فصل برای تراکتورسازی در شهرهای مختلف به یک امر عادی تبدیل شده است، اظهار کرد: ما حتی در تهران نیز از چنین توهین هایی در امان نیستیم و نمونه آخر بازی رفت مقابل پرسپولیس بود که انواع فحاشی ها علیه ما صورت گرفت اما هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون دیده نشد.



ذوالفقاری با بیان اینکه مسابقات فوتبال برای لذت بردن تماشاگران حاضر در ورزشگاه برگزار می شود، گفت: متاسفانه این امر در ورزشگاه های ایران دیده نمی شود و سکوها به محلی برای توهین به تیم های میهمان تبدیل شده است.



وی انجام کارهای فرهنگی را تنها راهکار مقابله با چنین اقداماتی برشمرد و افزود: رسانه ها و به ویژه صدا وسیما باید در این رابطه وارد عمل شده و فرهنگ سازی کنند.



سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توهین تماشاگران انزلی به شاهین ثاقبی را بی مورد خواند و گفت: تماشاگران انزلی باید بدانند که چنین رفتارهایی نه تنها تاثیر منفی روی بازیکن ندارد، بلکه همه شاهد بودند که ثاقبی با روحیه بالاتر به بازی ادامه می داد.



ذوالفقاری با قدردانی از نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان انزلی، گفت: آنها با تمام دقت و حساسیت مراقب ما بودند و تا خروج از شهر خودرو تراکتورسازی را مشایعت کردند که جای تشکر فراوان دارد.



دیدار تیم های ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز روز گذشته از هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.



7236/587

انتهای پیام /*


5744472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است