استانی 09:07 - 07 بهمن 1393
با اعتبار 10 میلیارد تومان صورت می‌گیرد
فرماندار ریگان گفت: در دهه فجر 37 طرح با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در ریگان بهره‌برداری می‌شود و این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، بهداشتی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت است.

بهره‌برداری از 37 طرح ایام‌الله دهه فجر در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، امین باقری صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر ریگان اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان ریگان برنامه‌های متنوع و دارای محتوا برگزار شود.

باقری با اشاره به 12 بهمن ماه روز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: گرامیداشت این روز با شکوه در شهرستان ریگان با برنامه‌های متنوعی همراه است.

وی با اشاره به توزیع شربت و شیرینی در مقابل فرمانداری از مسافران جاده ترانزیتی ریگان - چابهار افزود: در این اقدام تمام ادارات شهرستان مشارکت دارند.

فرماندار ریگان از رژه موتوری توسط ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و نواختن زنگ انقلاب در این روز در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: این مراسمات با حضور همه روسای ادارات و مسئولانی محلی صورت می‌گیرد.

باقری به افتتاح بیش از 37 طرح در این شهرستان با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، بهداشتی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت است.

وی به مسابقه بزرگ شترسواری شرق کشور در ریگان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان داشت: در این مسابقه شترسوارانی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حضور دارند.

فرماندار ریگان با اشاره به جشن بزرگ کودکان در ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: این جشن با حضور کودکان و نوجوانان شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

باقری با بیان اینکه در روستاهای شهرستان ریگان جشن‌های متنوعی برگزار می‌شود، عنوان کرد: 90 کانون فرهنگی هنری مساجد بیش از 90 جشن در روستاهای این شهرستان برگزار می‌کنند .

وی با اشاره به جشن مناطق عشایری شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: این جشن بزرگ در روستای سرزه ریگان برگزار می‌شود.

فرماندار ریگان اضافه کرد: اصناف شهرستان ریگان امسال جشن بزرگ انقلاب را در بازار این شهر برگزار می‌کنند.

باقری به غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: چندین برنامه قرآنی در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی در این نشست با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در سال 57 در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم جهاد کردند، جهاد هم با زبان بود که با شعارهای کوبنده خود تظاهرات کردند و اعلام انزجار و بیزاری خود را از طاغوت نشان دادند.

امام جمعه ریگان بیان داشت: دهه فجر 57 دهه مقاومت و بیداری بود و این مقاومت و بیداری توسط حضرت امام خمینی (ره) کلید خورد و در زمان حاضر هم ادامه دارد.


5710015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است