استانی 13:13 - 06 خرداد 1396
رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه اعلام کرد:
کرمانشاه- رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه، ساعات کارنانوایی‌های کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

ساعات کارنانوایی‌ها در کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹، ساعات کار نانوایی های شهرستان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان جهت تامین نان مورد نیاز همشهریان  اعلام شد.                                          

اعتضاد علیزاده، رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان خبازی‌های لواش ماشینی نیمه اتوماتیک، نوبت اول از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۸ صبح، نوبت دوم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ظهر ونوبت سوم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ باید به پخت و عرضه نان به شهروندان اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، نانوایی سنتی اعم از لواش، تافتون، بربری سنتی و ماشینی نوبت اول، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۸  صبح، نوبت دوم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر ونوبت سوم از ساعت ۱۶ و سی دقیقه تا ۲۰ و ۳۰دقیقه فعال هستند.

نانوایی های سنگک سنتی و ماشینی هم، نوبت اول از ساعت ۶ صبح تا ۸ صبح؛ نوبت دوم از ساعت ۱۰صبح تا ۱۳ بعد از ظهر و نوبت سوم از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مشغول کارند.

خبازیهای تمام اتوماتیک (تونلی ریزشی)، نوبت اول از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه  صبح تا ۷ و ۳۰ دقیقه صبح، نوبت دوم از ساعت ۱۰  صبح تا ۱۲ ظهر و نوبت سوم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه موظف به پخت و عرضه نان به متقاضان هستند.


9131218
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است