استانی 11:41 - 09 فروردین 1394
تبریز؛
مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر، از راهیابی هنرجویان نقشه برداری، تأسیسات و الکترونیک صنعتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر به مرحله کشوری خبر داد.



به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،شادرو،گفت: در مرحله دوازدهمین دوره مسابقات علمی - عملیهنرستان ها محمدعلیزاده از هنرجویان هنرستان فنی و حرفه ای آینده سازان اهر در رشته نقشه برداری در بین تمامی شرکت کنندگان مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری راه یافت.

وی، افزود: این هنرجوی اهری با راهنمایی پورمحمد و با مدیریت هنرستان بایرام پدرام و باهمکاری سایر همکاران آموزشگاه به این موفقیت دست یافت.

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر، گفت: در مرحله دوازدهمین دوره مسابقات علمی - عملیهنرستان ها در رشته تأسیسات نیز رضا عباسیان و مهدی قلی پور از هنرجویان هنرستان امیرکبیر در بین تمامی شرکت کنندگان مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری راه یافتند.

وی، افزود: این هنرجویان با راهنمایی هنرآموز لقمانی و جلیلی نیا و با مدیریت هنرستان رحیم آل طه و با همکاری سایر همکاران آموزشگاه به این موفقیت دست یافتند.

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر، گفت: همچنین در سیزدهمین دوره مسابقات علمی -کاربردی علی محمدی و مسعود اسلامی از هنرجویان هنرستان خوارزمی 1 در رشته الکترونیک صنعتی در بین تمامی شرکت کنندگان مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری راه یافتند.

شادرو، افزود: این هنرجویان با راهنمایی هنرآموز جراحی و با مدیریت هنرستان رسول اکبری و با همکاری سایر همکاران آموزشگاه به این موفقیت دست یافتند.


انتهای پیام/ع

6109527
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است