سیاسی 09:43 - 08 آبان 1393
کوچک‌زاده گفت: متاسفانه مقدس ترین نظامی که امروز قابل تعریف است به دست مجموعه‌ای از افراد افتاده که خروجی آن ساده‌زیستی نیست و خروجی آن کسانی هستند که ساده‌زیستی را جلومبوربازی می‌دانند و شب تاسوعا با هلیکوپتر به سد لتیان می‌روند و اسکی روی آب بازی می‌کنند.

انتقاد کوچک زاده از هاشمی رفسنجانی

به گزارش فرهنگ نیوز ، محمد‌حسن صفار‌ هرندی وزیر اسبق فرهنگ و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش استکبار‌ستیزی که در دانشگاه تهران و با عنوان حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی برگزار شد، اظهارداشت: باید خدا را شکر کنیم که نگاه حسینی استمرار یافته و در اذهان همه معتقدین به اسلام و انقلاب رسوخ کرده و امروز آثار آن را می‌بینیم.



وی با اشاره به تحولات منطقه تصریح کرد: جابه‌جا شدن دایره نفوذ قدرت‌ها در منطقه در واقع همان تجلی حماسه حسینی است؛ اینکه امروز آمریکا نمی‌تواند ابرقدرتی خود را در منطقه نشان دهد معنایش تحقق عملی وعده خداوند و حضرت زینب است.



صفارهرندی با بیان اینکه باید نگاه خود را به عمق جبهه نبرد ببینیم اظهارداشت: پس از این کار دیگر استکبار‌ستیزی تنها در مبارزه با آمریکا معنا نمی‌دهد بلکه باید به سراغ جهاد اکبر و مبارزه با نفس برویم.



بنابراین گزارش احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در اظهارات کوتاهی با بیان اینکه دین ما دین رأفت و در عین حال دین صلابت نیز هست، گفت: رأفت نسبت به مومنین و مستضعفین باید صورت گیرد و شدت و صلابت نسبت به کفار و ستمگران.



وی با اشاره به اظهارات یکی از سخنرانان همایش مبنی بر اینکه اگر در دولت‌های سازندگی و اصلاحات کم کاری نمی‌شد امروز مرز انقلاب ما در کشورهای آمریکای جنوبی قرار داشت گفت: من به آقای هاشمی انتقاد داشتم و امروز انتقادم به ایشان بیشتر شده همچنین به آقای خاتمی نیز به دلیل سکوت در فتنه 88 انتقادات جدی دارم ولی دین ما می‌گوید در مخالفت با افراد و گروه‌ها از دایره انصاف خارج نشوید.



وی ادامه داد: آنها اشتباهاتی داشته و دارند ولی باید در اظهارات خود عدالت را رعایت کنیم.



توکلی اظهار داشت: قدرت‌های مادی منشاء اقتدار را قدرت می‌دانند ولی ما نمود اقتدار را در حادثه کربلا می‌بینیم و امام خمینی(ره) نیز در انقلاب اسلامی نشان دادند که اقتدار مردم قدرت شاه را شکست داد.



وی در پایان تصریح کرد: رفتاری که مقاومت فلسطین و حزب‌الله از خود نشان دادند منشأش اقتدار بود نه قدرت نظامی.



در بخش دیگری از اظهارات میهمانان این برنامه مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من یکبار در زندگی سیاسی‌ام در سال 76 اشتباه کردم که باعث شد سه بار صحیفه امام را بخوانم.



وی با اشاره به بخش‌هایی از بیانات امام خمینی تصریح کرد: انقلاب قابل تجدید‌نظر نیست و دوستانی که سن و سالی از آنها گذشته خاطرشان هست که امام در زمان فتح لانه جاسوسی فرمودند در ایران باز انقلاب شده است، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول.



کوچک‌زاده ادامه داد: متاسفانه مقدس ترین نظامی که امروز قابل تعریف است به دست مجموعه‌ای از افراد افتاده که خروجی آن ساده‌زیستی نیست و خروجی آن کسانی هستند که ساده‌زیستی را جلومبوربازی می‌دانند و شب تاسوعا با هلیکوپتر به سد لتیان می‌روند و اسکی روی آب بازی می‌کنند.


5075522
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی آخرین وضعیت عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور از چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز به قانون، حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل حزب اعتدال و توسعه طی احکام جداگانه‌ای معاونین امور آموزش و امور هماهنگی کانون‌ها را منصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور وضعیت شهرستان ری را در تقسیم استان تهران مشخص کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان انرژی اتمی اعلام کرد نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جبهه ایران اسلامی کاندیدا‌های خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار سرلشکر رشید گفت: دو عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق که اقدام نظامی مستقیم ایران علیه رژیم بود، به‌وضوح نشان داد که اسرائیل به‌شدت آسیب‌پذیر است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظریف گفت:دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است