سیاسی 07:43 - 08 بهمن 1400

رئیس جمهور وارد گیلان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در قالب پانزدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه رشت شد.

رئیس جمهوری به محض ورود به گیلان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان گیلان قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها برخی از برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر یک روزه حجت الاسلام رئیسی به استان گیلان

وزرا نیز در شهرستان‌های استان گیلان حضور یافته تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار بگیرند و موارد را به رئیس جمهور گزارش دهند.


11429780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند و به تصویب رساندند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بنا به مصوبه هیئت دولت ارز حاصل از صادرات فعالان صنایع دستی در اختیار خودشان قرار می گیرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با پیگیری و ورود دیوان محاسبات کشور به موضوع مددجویان جامانده سازمان بهزیستی از دریافت مستمری، مستمری فروردین ماه این مددجویان پرداخت می شود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تنها دو مساله با آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی مانده که معاونان طرفین روی آن در حال گفتگو و تعامل هستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» منوچهر متکی، علاءالدین بروجردی، ابوالفضل ظهره وند و حسن قشقاوی اصلی ترین گزینه ها برای ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم هستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با شناور شدن تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها موافقت کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران افکار عمومی را عامل مهمی در دفاع از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: نباید بگذاریم خیزشی که اتفاق افتاده و این تحولی که در افکار عمومی رخ داده خاموش شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است