ورزشی 01:28 - 02 مهر 1393
محمدرضا خلعتبری که به نظر می رسد روزگار خوبی هم در سپاهان سپری می کند چندروزی است که عکس هایی مربوط به پرسپولیس روی اینستاگرامش می گذارد.عکس هایی که سبب واکنش هواداران پرسپولیس و سپاهان شده .آن هم در شرایطی که پرسپولیس در نیم فصل حتما یک مهاجم جذب خواهد کرد.









































عصرایران - «این کارا چیه می کنی تو بالاخره سپاهانی هستی یانه؟» این یکی از کامنت های دومین عکس محمدرضا خلعتبری در 24 ساعت گذشته در مورد پرسپولیس است. او اول عکسی در کنار شجاع خلیل زاده روی صفحه شخصی اش گذاشته که عدد 6 را نشان می دهد و بعد هم عکسی از دوران حضورش در پرسپولیس و خوشحالی بعد از گل . هرچند عکس اول خیلی از طرف سپاهانی ها و پرسپولیسی ها جدی گرفته نشده اما عکس دوم صدای هر دوطرف را درآورده. محمد که به نظر می رسد پرسپولیسی است برای خلعتبری نوشته :« داری برمی گردی وجدانا» و حسام نوشته :« این کار غیرحرفه ایه تو بازیکن پرسپولیس که نیستی بازیکن سپاهانی باید به تیمت غیرت داشته باشی » این عکس ها درحالی برای فالوورهای خلعتبری مهم شده که او عادت دارد خبر انتقالش از تیمی به تیم دیگر را این طور به هوادارانش بدهد. هرچند از روزی که به سپاهان رفته مدام در ترکیب اصلی تیم بوده و به نظرنمی رسد مشکلی هم با سرمربی جدید حسین فرکی داشته باشد اما این عکس ها خبر از حال و احوال روحی خلعتبری می دهد. البته نیاز پرسپولیسی ها به یک مهاجم هم می تواند دلیل خوبی برای توجیه این عکس ها باشد. قرمزها دوهفته ای است که دنبال جذب مهاجم افتاده اند ودر این بین حتی نام ایمون زاید هم شنیده شده. از دور وبری های درخشان هم شنیده می شود که به خلعتبری علاقه دارد. اما اینکه این عکس ها چقدر می تواند به نقل و انتقال بین فصلی منجر شود را دیگر کسی نمی داند. شاید هم خلعتبری تصمیم گرفته کمی با دوستانش تفریح کند.


4784301
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت ۱۸:۱۵ برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت ۱۸:۱۵ برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال قرقیزستان حریف افغانستان برای تعیین تیم پنجم جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان لیگ کشتی از برگزاری مسابقات لیگ بعد از المپیک خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است