استانی 22:47 - 25 اردیبهشت 1401

پروژه نوسازی و ایمن‌سازی کارخانه آسفالت در خارگ اجرا می‌شود

شعیب بحرینی در حاشیه بازدید کارخانه آسفالت جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهسازی، نوسازی و ایمن سازی کارخانه آسفالت در اولویت امور قرار گرفته و در این زمینه از ظرفیت‌های داخلی این شهرداری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور عملیاتی سازی این کارخانه برخی قطعات کارخانه خریداری شده و طی هفته‌های آینده نسبت به تعویض و راه اندازی مجدد آن اقدام خواهد شد.

شهردار خارگ با اشاره به نقش اساسی کارخانه آسفالت در عمران شهری و درآمد شهرداری خاطر نشان کرد: این کارخانه در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری به شمار می‌رفت، در همین راستا و به منظور محقق کرده توسعه و درآمد پایدار این شهرداری عملیات به‌روزرسانی این کارخانه آغاز شده است.

یوسف وطن دوست رئیس شورای شهر خارگ افزود: مجموعه شورای شهر خارگ بر درآمد پایدار در حوزه مدیریت شهری تاکید دارد و در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وی افزود: شورای شهر خارگ از طرح ساماندهی و تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت حمایت کرد و این روند در راستای توسعه خدمات دهی به حوزه شهری و صنعتی می‌داند و در این زمینه نیازمند یک برنامه زمان بندی مدون با نگاه آینده محور هستیم.


11562382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است