استانی 19:50 - 29 مهر 1396
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:
ارومیه - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: واحدهای دارای تداخل صنفی ارومیه شناسایی شده و از این پس کالاها در واحدهای صنفی به شکل تخصصی عرضه می‌شود.

کالاها در واحدهای صنفی ارومیه به شکل تخصصی عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری بعد از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون نظارت بر مرکز استان، با ابراز خرسندی از اینکه امسال تخصیص مناسب اعتباری از سوی دولت در بخش صنعت و اصناف به استان صورت گرفته است اظهار داشت: در این رابطه ۱۴ میلیارد تومان در بخش صنعت و پنج میلیارد تومان نیز در بخش اصناف تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر شناسایی واحدهای صنفی باپروانه و بدون پروانه تصریح کرد: متاسفانه برخی واحدها دچار تداخل صنفی شده و همزمان اقدام به فروش چند نوع کالا اعم از پوشاک، کیف و کفش و یا لوازم آرایشی و بهداشتی می‌کنند و در واقع به شکل تخصصی عرضه نمی‌شوند.

اسکندری بیان کرد: بنابراین از این پس، نظارت‌ها بر این حوزه افزایش یافته و پایش واحدهای صنفی برای در دست داشتن اطلاعات کامل و جامع از آنها پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این پایش‌ها از آخرین وضعیت صنوف از لحاظ پروانه‌دار بودن یا پروانه‌دار نبودن و تداخل صنفی، برای تشکیل اتحادیه مستقل صورت می‌پزیرد.


9490673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است