اجتماعی 13:41 - 10 آبان 1393
با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، عاملان شهادت مأموران کلانتری ۱۷ زاهدان طی چند عملیات هماهنگ پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی به شهادت رسیدن دو تن از ماموران کلانتری 17زاهدان در تاریخ 27/3/92 ،بر اثر اصابت گلوله توسط افراد ناشناس و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.



فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ماهها اقدامات گسترده تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی، سرنخ هایی از دخالت باند 6 نفره ای از سارقان مسلح در این پرونده را به دست آوردند.



سردار رحیمی ضمن اشاره به اینکه ،ماموران در نتیجه اقدامات تخصصی،‌محل اختفای یکی از اعضای این باند را در شهر زاهدان شناسایی کردند، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات شبانه پلیسی موفق به دستگیری فرد مورد نظر شده و جهت بررسی بیشتر وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.



فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه اعضای این باند که با استفاده از مدارک هویتی جعلی به کشور های پاکستان و افغانستان تردد می کردند، افزود: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، هویت دقیق این متهمان را شناسایی و پس از تحت کنترل قرار دادن محل تردد این افراد، آنان را طی چند عملیات هماهنگ در شهرستان های زاهدان و چابهار دستگیر کردند.



رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به کشف تعدادی مدارک هویتی جعلی و چند قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه این متهمان گفت: اعضای 6 نفره این باند در تحقیقات تخصصی و دقیق پلیسی علاوه بر به شهادت رساندن دو تن از ماموران کلانتری 17 زاهدان در تاریخ 27/3/92 به درگیری مسلحانه منجر به زخمی شدن دو تن در تاریخ 16/2/92 و همچنین قتل دو تن در پارک ملت زاهدان و سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو تویوتا و سه فقره تیر اندازی منجر به جرح اعتراف کردند.



سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ضمن ارائه خدمات انتظامی به تمام اقشار اجتماعی جامعه با تمام توان و قوا با قانون شکنان و هنجار گریزان و کسانی که قصد دارند فضای امن جامعه رابرای مردم ناامن کنند برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد به اهداف پلید خود دست یابند.




مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.



منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس


5090061
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمای اولین گروه زائران عمره استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی پس از ۱۰ روز حضور در سرزمین وحی به کشور بازگشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در زندان‌های هرمزگان در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به این استان قطعی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید نظارتی که تعدادی از اعضای این مجمع از محله فیروزآبادی شهرستان ری داشتند، مخالفت مجمع نمایندگان استان تهران و مردم شهرری را نسبت به تفکیک این شهرستان در جریان تفکیک استان تهران اعلام کرد و...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌های گل‌فروشی در حاشیه بهشت زهرا (س) به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دو کاروان از دانشجویان کشور برای زیارت بارگاه نبوی و انجام مناسک عمره وارد مدینه منوره شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در پی انتشار گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی و طرح ادعا‌های جدید با اسناد جعلی، میزان یک بار دیگر ضمن مرور گزارش‌های پیشین؛ این پرونده را مجدد مورد بررسی قرار داده و اسناد جدیدی منتشر می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن سازی در برابر برخی بیماری‌ها است، ابلاغ کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی در ۴ استان کشور درپی وقوع سیل و آبگرفتگی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران در خصوص زمان افتتاح مجموعه فرهنگی و تفریحی چهار باغ گفت: پیش‌بینی می‌شود تیرماه امسال فاز نخست پروژه چهار باغ افتتاح شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است