اجتماعی 17:23 - 05 دی 1393
کرمان - ایرنا - یازدهمین سالگرد جانباختگان زلزله پنجم دی ماه 1382 با حضور وزیر اطلاعات، رییس شورای عالی استان ها، رییس بنیاد مستضعفان، استاندار کرمان و جمعی از مردم و مسوولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه بم عصر جمعه در این آیین در گلزار شهدای شهرستان بم گفت: با وجود اینکه داغ بزرگی بر دل همشهریان ما وارد آمد اما ایمان به خداوند موجب تسلی دل مردم شد.



حجت الاسلام قاسم دانشی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی این شهر را به عنوان دارالصابرین نامگذاری کردند و مردم هم در عرصه های مختلف از جمله آیین عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ثابت کردند که این شهر به عنوان دارالشاکرین است.



وی بیان کرد: امید است مردم با حضور پرشور در آیین نهم دی بار دیگر این وفاداری را به منصه ظهور برسانند.



این آیین با مداحی و سینه زنی همراه بود.



7444/8154

انتهای پیام /*


5487801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست برنامه ریزی و توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران از ثبت دانش فنی تکنولوژی تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آتش شاکرمی درگیر رفیق بازی ها و مسائل شخصی خود است و در شب هایی از هفته که مهمان دارد، نیکا اجازه ندارد به خانه او بیاید، چون شاید مدل مهمانی برای سن او مناسب نباشد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» باحضور سخنگوی دولت از "پیگ هوشمند" و دیگر محصولات دانش بنیان در غرفه پیشگامان نمایشگاه اینوتکس 2024 رونمایی شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از ضرورت دسترسی به دوربین های مراکز عمومی برای پلیس راهور به منظور مدیریت و نظارت بر ترافیک خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» امروز همزمان با آغاز برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، صندوق های اخذ رای در ایستگاه های منتخب مترو تهران و حومه نیز مستقر شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های نیمه تمام گردشگری کشور خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت خودکفایی در زمینه تولید کاتالیست گفت: زمانی نقطه ضعفی در حوزه کاتالیست داشتیم و آن این بود که از نظر فناوری توان ساخت کاتالیست را نداشتیم اما به همت دوستانی مثل شما این تابو شک...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آلرژی یا حساسیت زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی به یک ماده خارجی حساسیت زا، که معمولاً بی ضرر است، بیش از حد واکنش نشان می دهد اما راهکارهایی برای کاهش علائم حساسیت فصلی وجود دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» با آغاز حمله وحشیانه به رفح، آرماگدونی که صهیونیستها دنبالش بودند، به وقوع نمی پیوندد و صهیونیستها در سراشیبی سقوط کاملند اما میخواهند با یک هاری مضاعف، برای خود تسکینی ایجاد کنند. هارماگدون در حال وقوع است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه و صندوق توسعه فناوری های نوین تفاهم نامه امضا کردند که یکی از مفاد این تفاهم نامه تاسیس اولین صندوق PE حوزه دانش بنیان با مشارکت فولاد مبارکه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است