فرهنگی‌هنری 15:09 - 28 مهر 1398

پوستر نمایش « کامالوکا» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی، کارگردانی محسن موسوی خواه و تهیه کنندگی میترا غزلی زاده در سایت تیوال از پوستر این نمایش با طرحی از رضا صبور رونمایی شد.

این نمایش با بازی سجاد شفیعی فر، صالح لواسانی، آرش لشکری، احمد سیاه رستمی و محسن موسوی خواه روی صحنه می رود.

در خلاصه نمایش آمده است: «کامالوکا» فضایی سوررئالیستی دارد که به سبک تئاتر بی چیز (گرتوفسکی)، متد بیومکانیک (میرهولد ) و یوجینو باربا روایت می شود. نمایش فیزیکال «کامالوکا» کاملا  بدن محور است و از هیچ دیالوگی در آن استفاده نمی شود.

«کامالوکا» همان برزخ تن در زندگی و روح پس از مرگ است. در سانسکریت به معنای میل به کامروایی یا مکانی برای آن معنی شده است که انسان در آن متولد می شود و پس از زندگی و مشقت و مرگ وارد هزارتو و دهلیزی می شود تا به کامالوکا برسد. روح بشر در کامالوکا آماده سفر به دنیای دیگر می شود. جسم برای ما در این سیر در مرکزیت است. تن را دنبال می کنیم تا به اصالت روح برسیم.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مدیر تولید و برنامه ریز: زهرا آذرخش، دستیار کارگردان: یاسمین اقدامی، مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر، تبلیغات: حمید شفقتی و گروه تئاتر مارکت، مشاور رسانه: مینا قنبری، مدیر صحنه:پانیذ حمیدیان فر، منشی صحنه: مریم هاشم زاده، طراح گرافیک: رضا صبور، موسیقی و صدا: امید دولتخواه، طراح و مجری گریم: رضا صالحی، طراح صحنه و لباس: احمد سیاه رستمی، محسن موسوی خواه، ویدیو: محمد جواد عبداللهی، عکاس: پریچهر ژیان اشاره کرد.

پیش فروش نمایش «کامالوکا» که از تاریخ ۹ آبان ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه مهرگان به اجرا می رود از ساعت ۱۲ امروز ۲۸ مهر در سایت تیوال به آدرس http://tiwall.com/p/kamaloka آغاز شده است.


10271085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است