استانی 16:14 - 01 آبان 1393
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تأخیر در تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج پذیرفتنی نیست و این موضوع را از وزیر ورزش پیگیری خواهم کرد.

پیگیر تأخیر در تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج از وزیر ورزش می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد با حضور استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این نشست سید موسی خادمی استاندار با انتقاد از روند تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج گفت: باید یک زمان مشخصی را برای افتتاح آن در نظر بگیرند.

در این نشست که همانند بیشتر نشست‌ها خبری از مدیرکل ورزش و جوانان این استان نبود، استاندار گفت: وقتی 5/1 میلیارد تومان پول در حساب برای کار کردن در این پروژه است دلیل تأخیر در افتتاح آن را نمی‌دانم.

وی گفت: مردم استان و به خصوص شهر یاسوج از خیلی وقت پیش منتظر تکمیل این پروژه هستند و هر بار از پیشرفت نیم درصدی آن می‌شنوند که برای هیچ کس قابل پذیریش نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید این ورزشگاه به صورت نصف و نیمه افتتاح شود، گفت: در صورتی که وضعیت به همین منوال پیش برود از طریق وزیر ورزش موضوع را پیگیری خواهم کرد.

در ادامه نماینده ورزش و جوانان که به جای مدیرکل خود در این نشست حاضر شده بود به مشکلات سر راه تکمیل این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: پنج میلیارد تومان تنها به پیمانکار بدهکاریم که خود مشکل بزرگی بر سر راه ساخت آن است.

وی گفت: 3 میلیارد و 400 میلیون تومان مطالبات یک شرکت، 100 میلیون تومان مطالبات اسکوبورد، 75 میلیون تومان مطالبات پیست تارتان و 250 میلیون تومان مطالبات دیگر است.


5022720
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است