استانی 13:30 - 02 مرداد 1393
فرماندار رودسر خبر داد
فرماندار رودسر از حضور گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس در حمایت از فریاد مظلومانه مردم فلسطین خبر داد.

حضور گسترده مردم رودسر در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز همدلی و همصدایی جهان اسلام با مردم ستم‌دیده فلسطین است.

وی با اشاره به کشتار و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه در فلسطین افزود: محکوم کردن این فجایع انسانی از سوی هر فرد مسلمان و غیرمسلمان به معنای اهمیت دادن و ارج گذاشتن به مقام شامخ انسانی است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه این روزها شاهد سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر و برخی سران کشورهای اسلامی در قبال کشتار مردم مسلمان غزه هستیم، گفت: همه ما وظیفه داریم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس صدای مظلومان فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ادامه داد: حضور گسترده آحاد مردم در روز جهانی قدس به دستگاه‌های دیپلماسی کشور در جهت تلاش برای توقف جنایات و محکومیت رژیم اشغالگر قدس در فلسطین کمک می‌کند.

جانبازی، با دعوت مردم شهرستان رودسر در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس همگام با دیگر مسلمانان جهان خشم و انزجار خود را علیه رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی در حمایت از فریاد مظلومانه مردان، زنان و کودکان فلسطینی اعلام می‌کنند. 


4315976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است