استانی 21:47 - 06 مهر 1399
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس خوزستان بر الگو قرار دادن دوران جنگ تحمیلی از سوی نسل جوان برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشور تأکید کرد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در خوزستان

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس خوزستان که امشب ششم مهرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و امور ایثارگران، قرارگاه کربلا و سپاه حضرت ولیعصر و نیروهای نظامی و انتظامی و هوانیروز امروز نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس در خوزستان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ان‌شاءالله ظرف یک تا دو روز آینده دستگاه‌های دولتی هم در این نمایشگاه نقشی را که در دفاع مقدس داشتند به نسل امروز و جوانان ارائه می‌دهند.

شریعتی با بیان اینکه نمایشگاه دارای محتوای خوبی است و قابلیت این را دارد که رشد پیدا کند و در روزهای آینده ادامه یابد، تصریح کرد: محتوای این نمایشگاه یادآور نقش همه مردم و بانوان در روزهای جنگ تحمیلی است که بسیار ارزشمند است. امیدوارم آن دوران برای نسل امروز و جوانان الگو باشد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور پیشرو باشد که ان‌شاالله همین طور هم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان با حضور استاندار خوزستان، سردار یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همراه بود. 

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر با ۱۰ غرفه برای عرضه محصولات فرهنگی دفاع مقدس و ۱۰ غرفه ویژه نیروهای نظامی و نمایش تجهیزات و ادوات جنگی به مدت پنج روز برپا شده است. 

انتهای پیام


10737103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است