استانی 17:34 - 30 اسفند 1395
رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات اصفهان:
اصفهان - رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در نخستین روز ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستان ۷۷۴ نفر در استان اصفهان ثبت نام کردند.

۷۷۴ نفر در نخستین روز برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرد

احمدرضا ضیایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص آمار ثبت نام کنندگان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان در این انتخابات از ۳۰ اسفند آغاز و تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص آمار ثبت نام متقاضیان حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان در نخستین روز، تصریح کرد: برای این انتخابات در روز اول ۷۷۴ نفر در استان اصفهان ثبت نام کرده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه ۲۰۲ نفر از متقاضیان از شهرستان اصفهان ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان هر روز از ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.


8941762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است