اجتماعی 11:05 - 19 بهمن 1394
قائم مقام ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از کنترل معاینه فنی خودروها توسط دوربین‌های پلاک خوان خبرداد.

کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی این‌بار با دوربین های پلاک خوان در سطح شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید نواب حسینی‌منش از اتصال کلیه مراکز معاینه فنی کلانشهرهای کشور به سامانه ملی یکپارچه معاینه فنی (سیمفا) تا پایان هفته خبر داد و گفت: با توجه به آئین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو مصوب دی‌ماه 93 هیئت وزیران، با اتصال کلیه مراکز معاینه فنی به سامانه سیمفا، پلیس می‌تواند به صورت نرم افزاری نسبت به اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام کنند.

او با بیان اینکه بسترهای سخت افزاری و نصب دوربین‌های پلاک خوان در سطح شهر ایجاد شده و پلیس قادر خواهد بود به سهولت از آخرین وضعیت معاینه فنی خودرو با استفاده از دیتابانک موجود در سامانه سیمفا، مطلع و بدون حضور فیزیکی و یا متوقف کردن خودرو که خود تبعاتی در ایجاد اختلال در روانی حرکت خواهد داشت با متخلفان در این ارتباط برخورد کند، گفت: در حال حاضر دوربین‌های نصب شده در سطح شهر در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد، پلاک خودروهایی که بدون مجوز و یا خارج از روز تعیین شده در آن محدوده تردد می‌کنند را ثبت کرده و جریمه برای این خودروها به صورت نرم افزاری اعمال می شود. 

حسینی منش گفت: با اتصال مراکز معاینه فنی به سامانه سیمفا با استفاده از اطلاعات دوربین‌ها و دیتابانک، معاینه فنی خودروهای مشمول فاقد معاینه فنی توسط پلیس جریمه و اعمال قانون خواهد شد.

۴۷۲۳۶


7664118
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله سقوط یک کودک از پله برقی، بهره برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری و ... پرداخته شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع حادثه ای عجیب برای یک مرد میانسال در میدان آزادی خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» قوه قضائیه علی رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امنیت عمومی ویتنام گفت: پیشرفت های بسیار چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه های دفاعی، علمی و صنعتی با وجود تحریم ها را تحسین می کنم.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» جشن بزرگ امام رضایی ها در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 22 از میدان هفت تیر تا میدان ولی عصر(عج) برگزار می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» شرکت فایزر موافقت کرده است که بیش از 10000 پرونده را به اتهام پنهان کردن خطرات سرطان زایی داروی سوزش معده زانتاک، حل و فصل کند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است