گوناگون 13:19 - 28 اسفند 1397
باشگاه خوشگذرونا با تولید محتوا از پیشنهادات خوشگذرونی در انتقال هیجان و شادی و ترویج فرهنگ خوشگذرونی سالم خانوادگی گام‌های موفقی برداشته است.

موفقیت باشگاه خوشگذرونا در تولید محتوا از پیشنهادات خوشگذرونی سالم و خانوادگی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام باشگاه خوشگذرونا، این باشگاه از بدو تأسیس خود تاکنون علاوه بر تخفیف‌های فوق‌العاده و معرفی تئاترها، رستوران کافی شاپ‌ها، مکان‌های تفریحی ورزشی و مناطق گردشگری کشور درصدد ایجاد اتفاقات هیجان‌انگیز و شادی با برگزاری مسابقات میدانی و ایونت‌های مختلف و سرگرم کننده در سطح جامعه هست که با استقبال عموم مخاطبان همراه بوده است.

یکی از راه‌های انتقال هیجان و شادی و ترویج فرهنگ خوشگذرونی سالم خانوادگی تولید محتوی (کلیپ و تیزرهای متفاوت و پوسترهای گرافیکی) برای علاقه‌مندان به تفریح و سرگرمی است.

در بین کلیپ‌های برگزیده شده می‌توان به کلیپ‌های پاییزی‌ها و چالش ١٠ تایی‌ها اشاره کرد؛ مدیای باشگاه خوشگذرونا علاوه بر ایجاد محتوا از پیشنهادات خوشگذرونی‌های خود در چهار دسته نمایش‌ها، تئاترها، رستوران کافی شاپ‌ها، مکان‌های تفریحی و گردشگری و کلی کلیپ و تیزر و عکس‌های گوناگون تهیه کرده که این امر انتخاب را برای مخاطبان آسان می‌کند که می‌توانند در سایت، اینستاگرام، آپارات و صفحه توئیتر و تلگرام خوشگذرونا بدون نگرانی از کیفیت، برنامه خوشگذرونی خود را ببینند و انتخاب کنند و بعد از استفاده نظرات و پیشنهادات خودرا به ما ارائه دهند.

انتهای رپرتاژ خبری


10082762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است