سیاسی 09:35 - 04 اردیبهشت 1403
رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.

بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از آنکه در بدو ورود به لاهور مورد استقبال سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفت، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

گروهی از نیرو‌های مسلح پاکستان در بدو ورور رئیس جمهور کشورمان رژه رفته و از مهمان عالی خود استقبال کردند.

رییس جمهوری ایران قرار است در طول این سفر از مسجد تاریخی پادشاهی و برخی دیگر از اماکن فرهنگی بازدید کرده و در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور حضور یابد.

وی همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.


12049866
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کنفرانس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد پایتخت گامبیا ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوترابی فرد گفت: از نگاه تحلیلگران نظامی راهبرد‌های عملیات وعده صادق بسیار گسترده است و غرب این عملیات را آغازگر تحولات بزرگ در منطقه تعریف می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از این تیپ بازدید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها باید‌ها و نباید‌های خود را دارند، اما آن چیزی که همیشه ادعا می‌کنند که در انجامش تلاش می‌کنند، بیان واقعیت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاسی گفت: رقابت در تهران بین کسانی است که پایبند نظام هستند و البته نباید از اهمیت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس غافل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صالحی گفت: با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم شفافیت و عدالت مالیاتی که دو حلقه مفقوده سیستم مالیات‌ستانی هستند، محقق می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است