استانی 07:19 - 05 اردیبهشت 1393
رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد
رئیس آموزش و پرورش کنگان از مشارکت 304 دانش‌آموز کنگانی در المپیاد نانو خبر داد.

مشارکت 304 دانش‌آموز کنگانی در المپیاد نانو

به گزارش خبرگزاری فارس  از کنگان، عباس شریف شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری مهم است.

وی افزود: دانش‌آموزان کنگان همواره در مسابقات علمی در سطح استان و کشور درخشش خوبی داشته‌اند و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با بیان اینکه امسال دومین سال اجرای المپیاد نانوست خاطرنشان کرد: در بین علوم جدید عنوان علم و فن‌آوری نانو تکنولوژی که از طرف نهاد ریاست جمهوری حمایت می‌شود به منظور عمومی کردن علم جدید نانو در کشور است و امسال دومین دوره المپیاد نانو برگزار خواهد شد.

شریف از مشارکت 304 دانش‌آموز کنگانی در المپیاد نانو خبر داد و ابراز داشت: شهرستان کنگان نیز همراه با سایر شهرستان‌های استان برای شرکت فعال در این المپیاد آماده شده و 304 نفر از این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: تبلیغات گسترده در سطح مدارس منجر به استقبال تمام دانش‌آموزان نمونه و تیز هوشان شد و ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط مسئولین آموزش و پرورش صورت پذیرفت.

شریف تاکید کرد: طبق گزارش باشگاه نانو تعداد ثبت‌نام اولیه دانش‌آموزان شهرستان کنگان 304 نفر و تعداد صدور کارت برای شرکت در امتحان 230 نفر بودند که 74 نفر از دانش‌آموزان که موفق به در یافت کارت نشدند با پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش مشکل این دانش‌آموزان مرتفع و در روز جمعه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان کنگانی از مدرسه تیز هوشان فرزانگان در المپیاد های قبلی حائز مقام‌های برتر استانی بوده‌اند که امیدواریم این مهم تداوم یابد.


3569814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است