استانی 23:32 - 26 تیر 1396
نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی:
بجنورد- نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی از زنده‌بودن سرباز اهل خراسان شمالی که در عملیات تروریستی مرز میرجاوه اسیر چنگال اشرار شده بود، خبر داد.

سرباز مفقودشده در عملیات تروریستی مرز میرجاوه زنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کرد با اشاره به آخرین اخبار به‌دست‌آمده از سرنوشت سرباز مفقودشده در عملیات تروریستی هنگ مرزی میرجاوه که در اردیبهشت‌ماه امسال رخ داد، اظهار کرد: سرباز اهل خراسان شمالی زنده است و تلاش‌ها برای بازگرداندن این فرزند غیور به کشور ادامه دارد.

کرد افزود: حادثه‌ای که در اردیبهشت برای فرزندان سلحشور و غیور مرزبان در روستای تهلاب نقطه صفر مرزی بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه اتفاق افتاد، در حالی بود که به دلیل شرایط نامساعد هوا و ریز گردها و طوفان شن و تاریکی منطقه، نیروهای ما در میان بوته‌ها و تپه‌های شن و ماسه غافلگیر شدند.

وی تصریح کرد: همین امر موجب شد که گروهک جند الشیطان و حامیان آن‌ها که در نقطه صفر مرزی کمین کرده بودند، اقدام به تیراندازی کنند که منجر به شهادت تعدادی از بهترین فرزندان مرزبان کشور شد.

وی گفت: در این حادثه که یکی از سربازان مرزبان مجروح شده و نتوانسته بود خود را به جبهه نیروهای خودی برساند و اسیر این گروهک تروریستی شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نیروهای مخلص در سپاه پرافتخار پاسداران، نیروهای بااقتدار انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات همچنان در تلاش هستند که این سرباز رشید اسلام به آغوش گرم خانواده خود بازگردد.

کرد اظهار کرد:  آنچه بنده بااطلاع اعلام می‌کنم این است که سرباز رشید اسلام در سلامت کامل به سر می‌برد و حتی جراحتی که در آن درگیری دیده بود برطرف شده است و شاهد این هستیم که به‌زودی با سلامت کامل توسط عوامل انقلابی و کسانی که تاکنون در برابر دشمن سرخم نکرده‌اند بااقتدار به ایران اسلامی بازگردد.

وی تأکید کرد: با رایزنی‌های نیروهای امنیتی ازجمله سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش‌های وزارت امور خارجه در ارتباط‌گیری با کنسولگری پاکستان در زاهدان هرچه عوامل داشتیم و می‌توانستند در این مورد به ما کمک کنند به کار گرفته شدند، اما ازآنجاکه بسیاری از این مسائل امنیتی است از گفتن آن معذور هستیم.


9269521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است