فرهنگی‌هنری 15:29 - 21 اردیبهشت 1394
باشگاه خبرنگاران "برسد به دست آقای بنان"
فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان»  به کارگردانی و تهیه کنندگی زهره محقق سه شنبه 22 اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.


این مستند 87 دقیقه ای ، به زندگی استاد غلامحسین بنان، خواننده پر آوازه ایران می پردازد. کارگردان سعی کرده در این مستند گفتگو محور، تصویر کاملی از شخصیت بنان، زندگی شخصی و اجتماعی وی، سبک خوانندگی و عقایدش راجع به جریانات جدید موسیقیایی در عصر خویش در اختیار مخاطبان بگذارد. برای پاسخگویی به هر بخش از مسائل مورد نظر با افراد مختلفی نظیر همسر بنان و فرزند ایشان، کاوه دیلمی، استاد ایرج خواجه امیری، مزدا انصاری، حریر شریعت زاده، و همچنین گروه دنگ شو گفتگو شده است . ضمنا بخشی از پاسخ ها از طریق شخص بنان و از لابلای مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی وی داده می شود.


از عوامل دیگر این فیلم می توان به: سید محمود موسوی، تصویربردار، احسان حیدری، صدابردار، نیلوفر حسنی، عکاس، صبا جعفری و مریم ساربانها، طراح کاور و پوستر اشاره کرد.


علاقه مندان برای تماشای این فیلم مستند سه شنبه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 19 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.


انتهای پیام/


 



6355915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نویسنده کتاب «الی بیت المقدس» گفت: با ظهور داعش حرکت جهانی «الی بیت المقدس» که برای کمک رساندن به مردم غزه انجام می‌شد، از بین رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: هنرمندان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همه رخداد‌ها و افتخارات سیاسی، ورزشی و اجتماعی، عهد و دین خود را به انقلاب اسلامی و کشور ادا کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «حبیب» با داستانی از مدافعان حرم و نبرد با داعش، به عنوان محصول مشترک ایران و سوریه، با کیفیت ۴K-HDR از شبکه فراتر روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «وداع با اسلحه» که به بررسی زندگی و فعالیت‌های یاسر عرفات، رهبر جنبش فتح و رئیس دولت خودگردان فلسطین می‌پردازد، امروز از برنامه «کافه مستند» شبکه افق پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «زیتون تلخ» به بررسی اوضاع سیاسی لبنان پس از حمله اسرائیل غاصب و وقایع مهمی، چون عملیات‌های استشهادی و کشتار صبرا و شتیلا می‌پردازد و از شبکه مستند پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرضیه اسکندری، نویسنده و پژوهشگر، با حضور در برنامه زمانه که به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شود، اهمیت بیان تجارب جنگ و مقاومت را برای کودکان و بزرگسالان شرح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با حکم جبلی، رئیس رسانه ملی، امیر شایان‌مهر مسئول دفتر صداوسیما در چین شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بیست و پنجمین نشست از سلسله نشست‌های سیاستی و راهبردی اداره کل مطالعات رسانه و ارتباطات مرکز تحقیقات صداوسیما با موضوع «برنامه‌سازی کودک و نوجوان؛ تجربه‌ها، دیدگاه‌ها» برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی موزه سینما فعالیت‌های چندگانه در خصوص سه محصول مهم و مؤثر سینمای ایران را تشریح کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در دنیای امروزی نحوه مدیریت زمان می‌تواند برای افراد حیاتی باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است