سیاسی 13:53 - 06 آذر 1393
کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با فارس:
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از 60 سال امروز خودش را در معرض نابودی قطعی می‌بیند، تأکید کرد: این رژیم برای محو کردن آثار زیانبار شکست در غزه، قانون یهودی‌سازی قدس را تصویب کرد.

رژیم صهیونیستی بعد از 60 سال خودش را در معرض نابودی قطعی و حتمی می‌بیند

جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تصویب قانون یهودی‌سازی قدس شریف توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از گذشت 60 سال و سرمایه‌گذاری سنگین سران این تفکر در دنیا به خصوص آمریکا و انگلیس، امروز خودش را در معرض نابودی قطعی و حتمی می‌بیند که مصادیق آن مبارزه نیروهای چندگانه غزه و آمادگی ساکنان کرانه باختری رود اردن و قدس شرقی است که این روزها در عرصه انتفاضه جدید در حال نبرد شدیدی با ارکان رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای اینکه مقابل مهاجرت معکوس را بگیرد و آثار زیانبار شکست در غزه را محو کند، باید دست به اقدامات جدیدی بزند که این پیروزی‌ها و اثرات آن را کم‌اهمیت جلوه دهد؛ یکی از اقدامات مهم بعد از نبرد غزه، ظهور و بروز داعش در عراق بود که هدف اصلی این هجوم داعش از سوریه به عراق، تحت‌الشعاع قرار دادن حماسه چند هفته‌ای جوانان غزه بود و اخیراً نیز با شقاوتی که رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام داد، باعث برانگیختگی خشم مردم در این منظقه از فلسطین اشغالی شدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اخیراً در مورد ضرورت تسلیح کرانه باختری فرمودند که «قطعا این اتفاق خواهد افتاد»، همین موضوع بسیار موجب آشفتگی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه روزهای آینده شاهد تحولات عظیم و برخوردهای خشن‌تر رژیم صهیونیستی در قدس شریف خواهیم بود، تأکید کرد: اعلام تشکیل دولت یهودی در قدس شریف به معنای نابودی اسرائیل و رو به اضمحلال بودن این رژیم غاصب است.

کریمی‌قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات این روزها در فلسطین اشغالی باعث تحولات عظیمی در آینده نه چندان دور در منطقه خواهد شد و این تحولات زمینه نابودی قطعی و حتمی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.


5283777
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عصر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هیات‌های دیپلماتیک ایران و تاجیکستان ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی خود را در تهران تشکیل دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند سایر کشور‌ها با اراده مصمم فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مخبر گفت: روابط دوستانه و تاریخی ایران و عراق ایجاب می‌کند که در تبادلات تجاری، به جای استفاده از ارز کشور ثالث، از پول ملی خود استفاده کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار موسوی گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌توان پذیرفت؛ چراکه اقدامات این رژیم جعلی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس انجمن هسته ای ایران درباره کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد اربعین از توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ مورد درخصوص ایام اربعین خبر دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد اربعین از توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ مورد درخصوص ایام اربعین خبر دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران و رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است