گوناگون 11:19 - 21 تیر 1393
سرپرست استقلال می‌گوید عملکرد بازیکنان جوان تیمش در بازی با بورسیا اسپور باعث امیدواری قلعه‌نویی شده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا  میرشاد ماجدی، درباره بازی روز گذشته تیمش برابر بورسیا اسپور که با شکست دو بر صفر آبی‌پوشان همراه بود گفت: بازی بسیار خوبی را برابر این تیم پشت سر گذاشتیم. این دیدار توسط شبکه تلویزیونی باشگاه بورسیا اسپور نیز پخش شد و حتما می‌دانید که آنها در حال حاضر در لیگ اروپا حاضر هستند و به دنبال آماده سازی خود جهت صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها هستند. ما در مقابل این تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان رفتیم و خوشبختانه عملکردی جوانان ما به گونه‌ای بود که کادرفنی ما خوشحال شد. آنها نشان دادند که می‌توانند جایگزینان خوبی برای بازیکنان با تجربه باشند و کادرفنی از این بابت احساس خوبی داشت. 8-678.jpg

او افزود: سوا از نتیجه که با شکست ما همراه شد، به عنوان اولین بازی ما در فصل اخیر، بازی بسیار خوبی را از تیم شاهد بودیم و تفکرات آقای قلعه‌نویی را بازیکنان تا حد زیادی روی زمین پیاده کردند. احساسم این است که این دوندگی بازیکنان ما در بازی، نشانه بدنسازی مناسب و تمرینات خوبی است که پشت سر گذاشته‌ایم و به امید خدا نتیجه اش را در لیگ می‌گیریم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی دیداری میان اعضای تیمش و اعضای پرسپولیس و پیکان صورت گرفت یا خیر بیان کرد: جایی که تیم ما اردو زده، تیم های داخلی و خارجی هم در آنجا حاضر هستند و بعد از پایان بازی ما و بورسیا اسپور، زمانی که بازیکنان ما درحال دوش گرفتن بودند، خیلی از اعضای دو تیم پرسپولیس و پیکان در کنار ما حاضر بودند و اگر دیداری هم بوده باشد، در آنجا صورت گرفته و چیزی جز این اتفاق نیافتاده است.

او درباره برنامه امروز تیمش عنوان کرد: فشار بازی دیروز زیاد بود و امروز ما تنها یک ریکاوری خواهیم داشت و تمرین عصر استقلال نیز تعطیل است. ان‌شاءالله از فردا صبح مجددا تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم.

ماجدی در پایان درباره بازی بعدی استقلال گفت: احتمالا دو یا سه روز دیگر، دومین بازی تدارکاتی‌مان را خواهیم داشت. البته هنوز حریف‌مان مشخص نیست اما انجام این بازی قطعی است.


4215152
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است