استانی 15:18 - 04 بهمن 1398
امام جمعه موقت بیرجند:
ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تفکر بسیجی تنها مختص ایران نیست، گفت: باید هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلام تشکیل شود و رزمندگان بدون مرز باید در تمام دنیا در مقابل مستکبران ایستادگی کنند.  

استکبار جهانی به دست رزمندگان بدون مرز مقاومت نابود می‌شود

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز جمعه ۴ بهمن، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند بیان کرد: باید از اخلاص، شجاعت، تواضع و صلابت سردار شهید قاسم سلیمانی و نفوذ او در دل‌ها الگو بگیریم و آن را ترویج دهیم.



وی افزود: خداوند در سوره فتح می‌فرماید: «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» که در واقع بیانگر شاخصه یاران و پیروان پیامبر(ص) است که نسبت به دشمنان با قاطعیت برخورد می‌کنند چرا که منطق کفار، نابودی اسلام و برچیدن نظام الهی است.



به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: مومنان باید تجلی صفات الهی بوده و نسبت به یکدیگر رحمت و لطف داشته باشند، بنابراین در حادثه سیل سیستان و بلوچستان باید درد آنان را درد خود احساس کنیم چرا که مهربانی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیروان پیامبر(ص) و مکتب اسلام است.



نوفرستی اظهار کرد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را زمینه سازی کرد و این شجره طیبه را پدید آورد که امروز آثار و برکات آن جای تعجب دارد.



وی با بیان اینکه عصبانیت کفار نشانه رشد و تعالی مومنان و برکت و عظمت انقلاب اسلامی است، افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز عده‌ای تلاش می‌کنند جوانان را به سمت سرگرمی‌ها و لجن‌زارهای غربی سوق دهند؛ بنابراین باید در مقابل آنان ایستادگی کنیم و هر مسئولی در این زمینه کوتاهی کند در مقابل خدا باید پاسخگو باشد.



امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، ادامه داد: زندگی حضرت فاطمه(س) برای همه مومنان و شیعیان الگو است چراکه ایشان مجاهدی خستگی‌ناپذیر است که محدود به زندگی خانواده نیست و در عرصه سیاسی و اجتماعی برای دفاع از ولایت با تمام وجود به میدان آمد و در این راه دست از مبارزه برنداشت.



نوفرستی با تاکید بر رسالت رسانه‌ها در معرفی این بانوی بزرگ اسلام، خاطرنشان کرد: عبودیت و تسلیم در محضر خداوند از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) لست که باید در جامعه پررنگ شود.



انتهای پیام


10359867
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است