اجتماعی 21:51 - 30 دی 1395

رییس جمهوری در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش در ساختمان پلاسکوی تهران، با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار گفت: حماسه‌ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.



متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم



سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، اگر چه اندوهبار و تامل انگیز است اما حماسه ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند  و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.



اینجانب از تلاش همه امدادگران، آتش نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب دیدگان شتافتند، تشکر می کنم و با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار، برای عزیزانی که با ایثار جان خود به نجات هم نوعان خود شتافتند، از درگاه خداوند منان، رحمت و رضوان مسئلت می کنم و از همه هم میهنان عزیز  درخواست می‌کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.



حسن روحانی

8686182
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور از به ثبت رسیدن ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرا رسیدن ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب جعفری، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است