استانی 22:12 - 03 آبان 1393
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خبر داد
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت با اشاره به اینکه خاطرات مادران و همسران آزاده و جانباز دفاع مقدس جمع‌آوری و ثبت می‌شود، گفت: پرونده 7 هزار زن شهیده در کشور ثبت و جمع‌آوری شد.

ثبت پرونده  7 هزار زنان شهیده کشور

مریم مجتهدزاده امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه سه ماموریت برای سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس پیش‌بینی شد، اظهار داشت: ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و نشر فرهنگ دفاع مقدس با مولفه‌های ایثار و شهادت، ارتقا جایگاه ایثارگران در جامعه و راهبرد فرهنگی، ادبی، آموزشی و پژوهش با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از مواردی است که در سازمان متبوع پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی تمامی سیاست‌گذاری، تصمیم سازی و راهبردهای سازمانی ما پیگیری می‌شود، افزود: در حال راه‌اندازی شورای راهبردی زنان ایثارگر در استان‌ها هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه پرونده 7 هزار زن شهیده در سطح کشور به ثبت رسیده است، ادامه داد: خاطرات زنان شهیده، ایثارگر و آزاده در سطح کشور  جمع‌آوری شد.

مجتهدزاده در پایان خاطرنشان کرد: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در حال ثبت خاطرات شفاهی مادران، همسران آزاده و جانبازان کشور است.


5038264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است