استانی 08:07 - 12 بهمن 1393
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 609 میلیارد ریال در دهه‌ی فجر افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 87 پروژه برق‌رسانی هم‌زمان با دهه فجر در هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس،«عبدالصاحب ارجمند» بعد از ظهر دیروز(شنبه 11 بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح شبکه‌ی فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه‌ی فشار متوسط زمینی و 579 پست هوایی، 82 پست زمینی است.

وی با بیان اینکه تأمین برق 7000 واحد مسکونی «مسکن مهر»، افتتاح پنج نیروگاه مولد خورشیدی و افتتاح ساختمان اداری شهرستان جاسک از دیگر پروژه‌هایی است که به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: امسال، شرکت توزیع نیروی برق 213 پروژه افتتاح کرده است اعتبار آنها بالغ بر 100 میلیارد تومان بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: در شهرستان بشاگرد 21 کیلومتر شبکه‌ی فشار ضعیف هوایی، 40 کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط هوایی، 41 دستگاه پست هوایی راه‌اندازی کردیم و 2500 چراغ روشنایی معابر نیز نصب کرده‌ایم همچنین برق‌رسانی شهرک‌های جدیدالحداث نیز در این شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در 10 ماه امسال 3.5 میلیون قبض برای مشترکان به چاپ رسیده است، اظهار کرد: حدود 52 درصد از این قبض‌ها توسط مشترکان پرداخت شده است اما در خصوص مطالبات شرکت توزیع برق می‌توان گفت که در حال حاضر 140 میلیارد تومان مطالبات داریم که اگر به وصول برسد از طریق آن می‌توانیم گام بزرگی را در راه توسعه برق استان برداریم.

این مقام مسئول افزود: امسال، 25 هزار و 200 انشعاب جدید ایجاد شده است که بندرعباس با ایجاد 11 هزار و 500 انشعاب بیشترین میزان ایجاد انشعاب را در شهر ها و جزائر استان داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: هم‌اکنون 6000 مشترک در نوبت برق‌رسانی هستند که تا پایان سال این برق‌رسانی انجام می‌شود هم‌چنین ماهانه به طور متوسط دو تا سه هزار مشترک در نوبت برق‌رسانی قرار می‌گیرند و ثبت‌نام می‌کنند.

ارجمند خاطرنشان کرد: در بحث توسعه‌ی شبکه‌ها برق شرکت توزیع برق استان هم سطح کشور است و در همین راستا توانستیم 45 روستای فاقد برق را برق‌رسانی کنیم و برق‌رسانی 18 روستا را در دست داریم که تا دو ماه آینده به سرانجام می‌رسد هم‌چنین روستاهایی با بیش از 10 خانوار در هر جای استان تا هفته دولت سال آینده برق‌دار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متوسط خاموشی‌های استان 3.8 دقیقه است که این میزان در کشور به‌طور متوسط 2.5 دقیقه است و استان از این لحاظ نسبت به استان‌های جنوبی وضعیت بهتری دارد.

انتهای پیام


5746073
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، گفت: از نخستین ساعات وقوع سیل در مشهد همکاران ما در صحنه حضور دارند و تمهیدات و اقدامات ویژه ای برای کمک به سیل زدگان در حال انجام است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه دشمن با الگوسازی، انحراف افکار جامعه را هدف گذاری کرده است، گفت: در تهاجم رسانه ای دشمن علیه خانواده ها، جوانان به ویژه بانوان هدف اصلی برنامه دشمنان است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت گاز ایران در جریان سفر دوم رئیس جمهور، گفت: با توسعه گازرسانی بیش از 6 هزار و 500 روستای محروم کشور گازدار شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری سه نفر از عاملان اصلی شهادت استوار یکم "مهدی مزرئی نوده" خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کشور، گفت: در سفر رئیس جمهور 900 میلیارد تومان اعتبار برای دو شهرستان تنکابن و رامسر مصوب شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در آستانه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان مازندران شهرستان نوشهر نیز میزبان آیت الله رئیسی است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده یگان ویژه اصفهان گفت: فردی به دلیل استفاده از مواد روان گردان شیشه پیرزن 73 ساله را گروگان گرفته بود، دستگیر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس حراست آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز 247 حوزه امتحان نهایی استان به ابزار حفاظتی و سیستم های پایش تصویری با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است