بین‌الملل 19:00 - 21 مهر 1394
عناصر گروه تروریستی "داعش" چهار زن را در شهر "المیادین" در شرق "دیر الزور" سوریه ربودند و آنان را وادار کردند برای تروریست های این گروه غذا بپزند.

داعش برای نخستین‌بار زنان را برای آشپزی ربود

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اتهام این زنان این است که نقابی که به صورت داشتند ولی چشمشان را نپوشانده بودند، به همین دلیل به جبهه فرودگاه نظامی دیر الزور اعزام شدند تا به مدت 24 ساعت برای تروریست های داعش مستقر در اطراف فرودگاه غذا بپزند.   

مرکز "دیده بان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان این کشور در لندن اعلام کرد، پس از آنکه شهروندان به اجبار در حال عمل کردن به مقررات سخت گیرانه داعش به ویژه درخصوص نوع پوشش هستند، عناصر این گروه تروریستی به دنبال بهانه های دیگری هستند تا برای ارعاب بیشتری شهروندان آنان را مجازات کنند.


7206111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک شبکه تحقیقی فهرستی از دارایی های صدها مقام کنونی و پیشین و نهادهای حکومتی کشورهای مختلف از جمله مقامات سابق افغانستان در دبی را منتشر کرده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با بیش از 60 راکت کاتیوشا 3پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» منابع خبری رژیم صهیونیستی تصاویری از لحظه زیر گرفتن 5 نظامی رژیم اسرئیل در حیفا واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی منتشر کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» منابع صهیونیستی از زیرگرفته شدن 5 نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل یک پایگاه نظامی در حیفا و زخمی شدن آنها خبر دادند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» محافل رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره قدرت اطلاعاتی حزب الله اعلام کردند که افسران اسرائیلی بعد از سرنگونی بالن جاسوسی ارتش اسرائیل به دست حزب الله بسیار خشمگین هستند و معتقدند که اسرائیل بازدارندگی خود را در شمال به طور کامل از دست د...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» ادعای آمریکا درباره عدم تشویق اوکراین برای حمله به خاک روسیه، تلاش کی یف برای دستیابی به سامانه های دفاع هوایی بیشتر و مخالفت انگلیس با اعزام نیروی نظامی به اوکراین، از جمله مهمترین رویدادها درباره جنگ هستند. 
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور روسیه سوء قصد به جان نخست وزیر اسلواکی را جنایتی وحشتناک نامید که هیچ توجیهی ندارد و سخنگوی وزارت خارجه این کشور نیز یادآور شد: روبرت فیکو همیشه با شجاعت مواضع خو را در برابر سیاست غرب جمعی بیان می کند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر صنعت و تجارت طالبان در حاشیه مجمع اقتصادی روسیه و جهان اسلام با رئیس جمهور تاتارستان دیدار و گفتگو کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با آقای مارکو جورویچ، انتصاب ایشان را به سمت وزیر امور خارجه صربستان تبریک گفت.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس فراکسیون حزب الله با تاکید بر اینکه نتانیاهو در رفح هم به هیچ چیز نمی رسد و صهیونیست ها در همه اهداف خود در غزه شکست خورده اند گفت: مقاومت تبدیل به یک تهدید موجودیتی علیه رژیم صهیونیستی شده و امروز نابودی این رژیم بسیار نزدیک است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است